PDA

View Full Version : Mijn nieuwe AKS



gerrekat
5 juni 2003, 20:43
HAHAHA, weer een DEAN jullie voelen hem alweer komen zeker HAHAHAHA!

Wat een gek wat moet ie met die DEANs kan beter een ESP of JACKSON kopen, tja...................

ik vond hem leuk, hij werd aan de leden van de DEAN OWNERS OF AMERICA aangeboden het is een koreaan met hardware upgrades speciale finish en DiMarzio PU's.

Bovendien heeft hij een inlay op de 12e freat met DOA 2003, volgend jaar komt er weer een ik hou meer van de V en explorer modellen maar dit was een leuke afwisseliong in silverburst!


hmmmmm toch leuk

http://www.deanguitars.com/psupload/pics/doaguitar-1.JPG

iam
5 juni 2003, 20:49
vette gitaar gerrekat (betekend veel als niet-jackson en esp liefhebber)
vind deans veel mooier dan die jacksons met lelijke headstocks...

Ibanez RuleZ
5 juni 2003, 20:56
vette gitaar gerrekat (betekend veel als niet-jackson en esp liefhebber)
vind deans veel mooier dan die jacksons met lelijke headstocks...

:evil: lelijke headstocks...., die zijn juist supercool die van jacksons. die van dean lijken nergens naar :D

Harrald

gerrekat
5 juni 2003, 20:56
Oh ik heb geen hekel aan ESP of Jackson heb zelf een RR gehad maar dat schijnen de populaire merken hier te zijn!

Thanx begin hem ook steeds mooier te vinden, in het begin vond ik hem niet zo mooi met name de finish niet!

Maar een LP achtige gitaar zal niet misstaan naast al mijn puntige gitaren en er zit toch nog een punt aan hehehehehe

gerrekat
5 juni 2003, 20:58
vette gitaar gerrekat (betekend veel als niet-jackson en esp liefhebber)
vind deans veel mooier dan die jacksons met lelijke headstocks...

:evil: lelijke headstocks...., die zijn juist supercool die van jacksons. die van dean lijken nergens naar :D

Harrald

ben ik vanzelfsprekend niet met je een ROTFL

Swan
5 juni 2003, 21:00
beetje rare verhoudingen; de nek lijkt veel te kort en de headstock veel te groot :???:

gerrekat
5 juni 2003, 21:03
Het is een gen II headstock dus idd erg groot, DEAN collectors zien dat als "desireable" een gen I is helemaal top maar die vind lelijk zo groot zijn ze!

Nu worden xe met gen III headstocks gemaakt dei zijn een slag kleiner, vind deze de mooiste heb drie oude uit 80 en 81 die hebben ook de gen II headstock!

Maar de neck is gewoon full scale!

Soulflyhigh
5 juni 2003, 23:34
Ik hou niet zo van Dean (headstocks) je had vroeger geloof ik ook zo'n foto op de Dean site. En die was vanaf de headstock genomen met een groothoeklens. Het was dan net of The Enterprise binnen kwam vliegen. Maar de kleur en de hardware is daarentegen wel weer fanastisch. 8-)

slayurrr
5 juni 2003, 23:51
kheb het ook niet zo op dean's , ik vind ze der nogal lomp uit zien en dat komt ook wel een btje door die headstock, maar ja voor de rest mooie gitaar hoor en smaken verschillen (gelukkig) :cool:

gerrekat
6 juni 2003, 08:17
Iedereen schijnt over de headstock te vallen LOL, ik vind hetm juis pure rock 'n roll uitstralen!

ik weet ik hou juist van die headstock vind het de cooste die er is, DEAN maakt tegenwoordig ook en hoop gitaren met een "normale" headstock maar die vind ik een stuk minder er hoort IMO een V headstock op!

Wat ik wel echt lelijk vind zijn de GIBSON Split V headstocks van oa de oude futura (eerste explorer model).

Anders Destium
6 juni 2003, 09:13
Is dat een Dean Les Explorer, of een Explorer Paul :wink:

Ik vind hem niet zo, ik ben meer een superstrat man (waar jij dan weer van gruwt :) )...

Kitaarhiero
6 juni 2003, 11:45
Dean, is dat niet dat gitaarmerk die "lekkere wijven in latex" inzet om klanten te lokken op gitaarbeurzen?

gerrekat
6 juni 2003, 11:58
LOL


http://www.deanguitars.com/wallpaper/wallpaper_april/girls800.jpg

Harry
6 juni 2003, 13:11
heee, die gitaren staan in de weg!!! :-D

Vai Himself
6 juni 2003, 13:13
he deans maken geen 24 frets gitaren of wel??? ik heb er nog geen kunnen vinden

gerrekat
6 juni 2003, 13:34
Ik geloof niet dat ze standaard 24 frets maken maar in de custom shop kunnen ze veel en geloof me (ik laat er nu ook een maken) je zult versteld staan van de prijzen voor een custom zeker met de lage dollar!

hey ik heb er net zoeen, ehhhhh de gitaar dan!

http://www.deanguitars.com/wallpaper/wallpaper_april/blue800.jpg

BLOK182
6 juni 2003, 16:29
Gefelici met je nieuwe Dean, als is het niet echt mijn model. Die explorers vind ik wel erg mooi btw.
p.s. zo'n customshop gitaar, op wat voor bedrag moet je dan rekenen ongeveer?

gerrekat
7 juni 2003, 10:42
Met de lage dollar ongeveer 2200 EURO incl verzendkosten!

daar heb je niet eens een LP standaard voor nieuw.....

Over een maand of twee is die van mij klaar, dan zal ik wel pics posten.

en dan heb je alle high end features:

AAAA top
Ebony fretboard
MOP Block inlays
MOP DEAN LOGO inlay

etc etc