PDA

View Full Version : Nieuwe amp: Orange rocker 30 Head



Buzzel
19 februari 2012, 19:52
AAAAWWWW YEAAAAHHH!


Vandaag stuurde Mr. dynamite me een link met de boodschap 'aaw die amp wil ik ook nog eens'. Ik had precies het zelfde idee, dus heb ik een orange rocker 30 gekocht! Was maar 40 minuutjes rijden. Even gespeeld en was gelijk verkocht! Wat een sound! Een dijk van een sound en blazen! :punk:

Annyway foto

http://i1208.photobucket.com/albums/cc369/Buzzel/DSCF2996.jpg


Tis een echte Rocker :)

Mr. Dynamite
19 februari 2012, 20:32
Ja VET :crazyhappy:

Maar meteen even open gedraaid, man man 30 kneiter harde watts :chicken:
Congratz

Tankman
19 februari 2012, 20:46
Lekkah! Ik zat ook een tijdje aan deze te denken, maar kon hem niet als head meer vinden. Heb uiteindelijk wel een van de laatste nieuwe Peavey Classic 30 heads kunnen scoren. Maar een Orange uit de Rocker serie staat zeker nog op m'n lijstje! Congratz!

bass blom
19 februari 2012, 20:50
en maar je hebt er ook een keivette kast onder staan.
ik vergeet nooit het moment dat iemand mijn dual rectifier kwam kopen en die had zo'n kast bij zich, de tranen sprongen me omhoog :chicken:

Thiez
19 februari 2012, 21:01
Ik heb hem zelf ook weleens uitgeprobeerd. Het is inderdaad een echte rocker, heerlijke sound erin! Wel wat los in het laag voor strakkere palm mute stukken maar met wat tweaken is dat ook wel te verminderen.

Buzzel
19 februari 2012, 21:28
Thanks, ik ben er blij mee!

Buzzel
20 februari 2012, 09:29
Lekkah! Ik zat ook een tijdje aan deze te denken, maar kon hem niet als head meer vinden. Heb uiteindelijk wel een van de laatste nieuwe Peavey Classic 30 heads kunnen scoren. Maar een Orange uit de Rocker serie staat zeker nog op m'n lijstje! Congratz!

Het is een lekkere amp, maar absoluut niet lijkende op de classic 30, die is meer bluesy. Deze is pure Rock!


en maar je hebt er ook een keivette kast onder staan.
ik vergeet nooit het moment dat iemand mijn dual rectifier kwam kopen en die had zo'n kast bij zich, de tranen sprongen me omhoog :chicken:

Jaah, die kast is lekker. Extreem strak ongelofelijk nice bas. Ben er heel blij mee. Maar 34KG wil wel veel voor een 2x12 :P.


Ik heb hem zelf ook weleens uitgeprobeerd. Het is inderdaad een echte rocker, heerlijke sound erin! Wel wat los in het laag voor strakkere palm mute stukken maar met wat tweaken is dat ook wel te verminderen.

Hij is inderdaad wat losjes, maar in combinatie met mijn mesa kast ongelofelijk strak. Palmutes kan wel, maar daar heb ik de map niet voor gekocht. Niks voor niks een Rocker :) Ik heb hem niet gekocht voor de palmmutes en zo daar gebruik ik mijn bassman wel voor, want die gaat nooit weg.

orangerocker
20 februari 2012, 09:44
Gefeliciteerd met je nieuwe amp! Aan mijn nickname kan je ook wel afleiden dat ik het een topversterker vind ;)
Met het naturel channel op tien heb je heerlijke dynamische rocksound en het dirty channel is fantastisch voor een dikke lead :zz:

toddzilla
20 februari 2012, 14:09
Woa, vet hoor! Die Rocker 30 heads hebben mij ook altijd erg aangesproken. Maar ik had altijd de indruk dat ze redelijk compact waren, of is die Mesa kast gewoon een maatje kleiner?

Buzzel
20 februari 2012, 14:20
Het is een 2x12 mesa niet 4x12. Ik vind hem qua formaat redelijk compact. Niet heel groot niet heel klein. Ik denk dat door de dikke rand er omheen hij ook wel groter lijkt, dan hij werkelijk is. Hij is wel goed te tillen.

Ik had de zelfde dag bijna een sovtek midget gekocht :D, maar die was wat te ver rijden, dus heb ik het maar bij deze gehouden.

Tankman
20 februari 2012, 14:28
Je zegt het verkeerd. De Classic 30 staat bekend om bluesy te zijn, maar ik vind hem toch echt wel pure rock! Bij peavey staat hij bekend als de AC/DC versterker.

Buzzel
20 februari 2012, 14:34
Je zegt het verkeerd. De Classic 30 staat bekend om bluesy te zijn, maar ik vind hem toch echt wel pure rock! Bij peavey staat hij bekend als de AC/DC versterker.

Ah, dat wist ik niet.