PDA

View Full Version : ibanez iceman icx-120



bentium
5 juni 2003, 20:05
waar kannek die nog vinden?
of den ic300, ma dan goedkoper

BLOK182
5 juni 2003, 20:06
nou, die icx-120, er staat er nog eentje in San Cristobal de las Casas, tenminste, daar heb ik hem bespeeld, best aardig dingetje. Vraag naar Juan, die weet van meer ;-)

daron_kurt
5 juni 2003, 20:25
nou, die icx-120, er staat er nog eentje in San Cristobal de las Casas, tenminste, daar heb ik hem bespeeld, best aardig dingetje. Vraag naar Juan, die weet van meer ;-)

eej blokkie wat een toeval, heb ik net nog op gespeeld, wereldding :D, aardige kerel ook die Juan

bentium
5 juni 2003, 20:43
nou, die icx-120, er staat er nog eentje in San Cristobal de las Casas, tenminste, daar heb ik hem bespeeld, best aardig dingetje. Vraag naar Juan, die weet van meer ;-)dus ik kan er achter fluiten?

StereoX
5 juni 2003, 20:47
of ervoor........... :razz:

daron_kurt
5 juni 2003, 20:51
ik geloof dat er nogal weinig positieve reacties zijn op die icx120, dus ik zou zeggen think twice....Ik heb zelf geen id, maar waarom wil je hem graag hebben dan?

bentium
5 juni 2003, 21:24
ik heb op andere sites gelezen (amerikaanse) dat ie juist goe is

eg zzsounds, harmonycentral

Ic3gl0vE
5 juni 2003, 21:55
maar op zzounds en harmonycentral vinden ze alles goed, niemand wil z'n eigen gear afkraken namelijk. Behalve de mensen die iets al verkocht hebben; dan hoeven ze toch niet meer aan de inruilwaarde te denken

BLOK182
6 juni 2003, 16:10
Ik heb eventjes met het ding gespeeld. Hij klonk best leuk (maar ik speelde over DE versterker van die zaak, een cheapo lany, die door het mexicaanse stopcontact nogal, ehm, ruiste). De nek was lekker, lekker snel speelde ie. Hij zag en voelde ook degelijk aan, al voelde de draaiknoppies een beetje gammel aan. Maar ik denk dat je voor 300-350 euro er een leuke gitaar aan hebt hoor, enne, tis weer eens wat anders :-)