PDA

View Full Version : Kemper profiling amp in 19" rack formaat ????



bluesbrother
19 februari 2012, 11:18
Gaat KPA ook 19'' rack gear maken.........?
Ik heb op dit moment een avid eleven rack en ben zeer tevreden, alleen voor de
fuchs ods 30 al vind ik de KPA zeer interessant . Het profiling vereist wel veel kennis
van dure mics etc dus alleen tweakable presets en geen profiling is voor mij genoeg.
De axe fx2 vind ik te duur maar ook niet erg user friendly .
Voor iemand die gewend is buizenversterkers in te draaien is de eleven rack perfect.
De KPA is ook makkelijk te gebruiken als ik de you tube filmpjes zie......
Ik ben blij dat fractal audio de markt niet meer domineert met achtelijke wachtlijsten en
zonder dat je hem in een muziekwinkel kunt uitproberen.Dit is natuurlijk mijn persoonlijke
mening waar niet iedereen het mee eens hoeft te zijn . fractal audio ziet de bui al hangen en
heeft aangekondigd (volgens de kemper forum site) een profiling axe fx te gaan ontwikkelen.
Waar gezonde concurentie al niet toe kan leiden.......
Beter geluidskwaliteit en lagere prijzen is de enige manier om onze G.A.S. attacks te stillen.:seriousf:

herrieman
19 februari 2012, 13:03
De bron dat de KPA in een 19" format uitkomt komt van Ola Englund. Deze metal amp tester heeft dit tijdens een gesprek met KPA op de laatste NAMM bevestigd gekregen. Officiele bevestiging is er helaas nog niet maar Ola heeft voldoende credits opgebouwd dat je er van uit mag gaan dat dit klopt. Rest alleen de vraag wanneer de 19" versie uitkomt.

Ben je aldus tevreden met je huidige setup, en kan je wachten, dan is dat het slimste wat je nu kan doen.

Een ander voordeel van het succes van de KPA is dat de wachtlijst voor een snax korter wordt of dat je er tweedehands al gemakkelijker aan kan komen.

Ook ik heb de tijd voor de 19" KPA met als extra voordeel dat tzt veel van de huidige kinderziektes tot de verledentijd zullen behoren.

morris
19 februari 2012, 17:40
verder in bestaand topic svp.
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?142719-Kemper-Profiling-Amp-concurrentie-voor-Axe-Fx (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?142719-Kemper-Profiling-Amp-concurrentie-voor-Axe-Fx)