PDA

View Full Version : within temtation are you the one solo



timhenning
18 februari 2012, 14:14
kan er iemand aub de tabs bezorgen van de solo van het lied "are you the one" van within temptation. ik heb tabs maar de solo is nergens te vinden. ik vind het een geweldige solo en heb geprobeerd om het op mijn gehoor te vinden maar dat is mij nog niet helemaal gelukt... het mag een gewoon document zijn maar het mag ook voor guitar pro zijn als da mogelijk is. solo alleen is goed maar het hele lied mag ook. het is maar hoe het voor de maker het gemakkelijkst is. alvast bedankt...

Beginnertjekb
24 februari 2012, 12:47
Het is niet van Within Temptation maar de zangeres van Within Temptation samen met de band van Timo Tolkki. Inderdaad onzettend gaaf nummer, vooral de solo.

Hier is een linkje http://tp.ultimate-guitar.com/t/timo_tolkki/are_you_the_one_tab_online.html

Veel succes

timhenning
24 februari 2012, 16:53
BEDANKT, echt heel hard bedankt... ik zit daar al maanden naar te zoeken. en gewoon omdat ik dacht dat het van within temptation was vond ik het niet... van de scorpions enzo wel. maar dat is een totaal ander nummer... en op youtube vind je ook wel filmpjes maar ben niet zo goed dat ik da zo kan naspelen... wat ik nu ga doen....... rechtstaan, gitaar nemen, inpluggen en spelen tot ik het helemaal van buiten ken lol...

grtz.
als ik eens iets voor u kan doen, you're welcome

Beginnertjekb
25 februari 2012, 10:54
Okee, dat zal ik onthouden! Graag gedaan.