PDA

View Full Version : Help mijn man heeft een hobby!!



wireman
17 februari 2012, 12:18
Ik zat gisteren naar die knuffelneger te kijken met dat programma 'help mijn man heeft een hobby'.. Nu hadden ze een of andere gast die verslaafd was aan (model) helikopters.. Had een hobbykamer en heli's in de woonkamer en dat vond de knuffelneger maar raar... Hij speelde ook met zijn 'speeltjes' in de woonkamer.

Toen ik het zo zat te kijken zag ik toch wel enigszins een vorm van herkenning..

Die kamer heb ik nl. ook... alleen is het muziekgerelateerd.. enige verschil... Ik heb (nog) geen bed op zolder.. ben ik ook raar? Okee... hij was wat extremer.. maar het algehele plaatje vond ik nogal herkenbaar.

Ik zeg.... BRING ON THE KNUFFELNEGER!! (als ie me dwingt om gitaren te verpatsen, dan breekt de pleuris uit!)

de koffie staat klaar John!

nog meer lui die dit herkennen?

:seriousf:

frekie
17 februari 2012, 12:21
Ik ben alleenstaand :seriousf: :hippie: :rockon:

Flipkoos
17 februari 2012, 12:21
Ik heb er een apart kamertje voor in ons huis...dus niks aan de hand. Die staat vol met orgels, piano, keyboard, een stapeltje gitaren, banjo, mandoline, bouzouki etc.

Maar is dit eigenlijk niet een ontzettend off-topic-onderwerp...???

JGD
17 februari 2012, 12:24
die vrouwen moet gewoon niet ouwehoeren :seriousf:

wireman
17 februari 2012, 12:26
Misschien wel off topic ja.. Dan moet de Modmaster m maar verplaatsen.. Ik dacht er ook te laat pas aan..

scusi!

ieme
17 februari 2012, 12:28
Mijn vriendin heeft mij gisteravond gelijk opgegeven voor dit programma...

wireman
17 februari 2012, 12:33
Hier nog een!! :seriousf:

GITARISTEN HERENIG U TEGEN JOHN WILLIAMS!!!! VOOR HET TE LAAT IS!!

geert1976
17 februari 2012, 12:36
Mijn vriendin heeft mij gisteravond gelijk opgegeven voor dit programma...

Die van mij maakte gisteren ook al een dergelijke opmerking.
Maar snel verteld dat het hebben van 20 gitaren thuis niet zo erg is:)

o0rollo0o
17 februari 2012, 12:38
John of de vrouwen zouden zelf eens een hobby moeten zoeken

zoon van Piet
17 februari 2012, 12:58
Ik heb twee aparte kamers voor mn gitaarspul...
en dan stash ik nog graag bij vrienden, familie en kennissen, zodat het allemaal wat minder erg lijkt..

maar mijn excuus is dat ik weduwnaar ben, mijn vrouw had dit nooit goed gevonden ;)

iWishmaster
17 februari 2012, 13:03
Is er ook een "Help mijn vrouw wil geen sex meer" variant? Lijkt me ook een veel voorkomende ergernis onder de mannelijke bevolking :soinnocent:

marco v
17 februari 2012, 13:03
Na al die tassen, schoenen, geneuzel met vriendinnen, gechat via de mobieltjes, mag ik nu ook eens go..>@@@***//%%me iets voor mezelf hebben?

wireman
17 februari 2012, 13:07
Is er ook een "Help mijn vrouw wil geen sex meer" variant? Lijkt me ook een veel voorkomende ergernis onder de mannelijke bevolking :soinnocent:

jaja... jij wil dat er een neger bij je vrouw langsgaat omdat ze geen sex meer met je wil?...:seriousf:


heb je die MONA reclame nooit gezien?.....

geert1976
17 februari 2012, 13:12
Na al die tassen, schoenen, geneuzel met vriendinnen, gechat via de mobieltjes, mag ik nu ook eens go..>@@@***//%%me iets voor mezelf hebben?

Je haalt me de woorden uit de mond.

Hier ook zo-een, met 25 tassen en ik weet niet hoeveel paar schoenen.

Little Jay
17 februari 2012, 13:46
http://relatie.blog.nl/onderzoek/2011/11/30/red-je-huwelijk-geef-je-man-zijn-schuurtje

Ik neem aan dat het bovenstaande ook geldt voor een gitaar-/muziekkamer of zelfs een helicopterkamer :D

iWishmaster
17 februari 2012, 14:13
jaja... jij wil dat er een neger bij je vrouw langsgaat omdat ze geen sex meer met je wil?...:seriousf:


heb je die MONA reclame nooit gezien?.....
Goed punt :chicken:


http://relatie.blog.nl/onderzoek/2011/11/30/red-je-huwelijk-geef-je-man-zijn-schuurtje

Ik neem aan dat het bovenstaande ook geldt voor een gitaar-/muziekkamer of zelfs een helicopterkamer :D

Geniaal stukje! Ik pleit dan ook voor 'Help mijn vrouw heeft GEEN hobby' (en zit alleen maar op de bank tv te kijken).

(overigens heb ik geen vrouw, dat scheelt ...)

Thyrif
17 februari 2012, 14:20
http://www.youtube.com/watch?v=JqNtRPSf71s :seriousf:

Unite against John Williams!

Eric van Esch
17 februari 2012, 14:40
http://www.youtube.com/watch?v=JqNtRPSf71s :seriousf:

Unite against John Williams!

:seriousf:

Kingfisher
17 februari 2012, 14:48
Hey, mijn vrouw heeft haar keuken, waarom zou ik dan geen hobbykamer mogen hebben?!?

big dooley
17 februari 2012, 15:07
als de mijne het in haar hoofd haalt om die knuffelaar op me dak te sturen, gaat gelijk haar paard naar de slager....

MarkS
17 februari 2012, 16:56
Toen ik laatst via MP ergens een gitaar ging ophalen klonk er zucht van verlichting uit de mond van de vrouw des huizes: gelukkig, weer 1 minder.

P-Five
17 februari 2012, 17:06
Ik houd de boel gelukkig gescheiden: de ene helft van mijn huis staat vol met gear. De andere helft is 'normaal' ingericht. In de woonkamer staat een Hammond orgel en een JC120 met twee akoestische gitaren. Ik heb nu bijna 6 jaar een lat-relatie. Ik was vorig jaar wat akoestische nummers aan het instuderen en toen zei mijn vriendin: 'Goh, je speelt eigenlijk best leuk...' Verder bemoeid ze zich er niet mee.

Ik denk dat je pas voor 'Help mijn man heeft...' in aanmerking komt als je er 24/7 mee bezig bent. Even afstand nemen, van wat dan ook, is een gezonde instelling.

marco v
17 februari 2012, 17:24
Tsja....lat....
De meeste vrouwen vinden het normaal om 20 tassen, 50 paar schoenen en een walkin kast vol met 200 bijna dezelfde truitjes te hebben.
Ondertussen kijken ze wel voor afschuw naar een hoekje waar 2 of meer gitaren staan.
"je bent toch geen professioneel gitarist??"

Grr, alsof jij een professioneel model bent die elke dag door de straten van Milan wandelt...

Maar goed, tot hier mijn frustratie.

John, je kan er niets aan doen, je verdient er je centjes mee en die vrouwen kijken graag naar je koppie.

Het zijn die verdraaide vrouwen, leave us alone!!!

Ukeloeder
17 februari 2012, 17:27
Die van mij maakte gisteren ook al een dergelijke opmerking.
Maar snel verteld dat het hebben van 20 gitaren thuis niet zo erg is:)

20? jokkebrok...

LGK
17 februari 2012, 17:33
jongens, je moet gewoon gaan optreden.. Al verdien je 50 euro.. je kan teminste zegge.. Hey! ik verdien er wel geld mee héé..! :stop:

guitarkid
17 februari 2012, 18:01
;)
John of de vrouwen zouden zelf eens een hobby moeten zoeken

Misschien kunnen ze samen iets verzinnen...... ;)

Ik heb een studio aan huis. Heerlijk, deur dicht en raggen! Alleen, met een band of wat dan ook!
's Morgens, 's middags en 's avonds! Bovendien totale privacy: my studio is my castle.....
Er hangen zo'n 25 gitaren, er staan twee drumstellen, toetsen, zangset, laptop etc en dat mag allemaal van mijn vrouw.....
Maar ach, ook als het niet mocht..... :seriousf:

lindstrom
17 februari 2012, 18:10
Herkenbaar is het zeker.
Heb niet zo veel gitaren (meer)

Maar er was een tijd, toen nog met mijn ex, (overigens om een andere reden mijn ex) dat ik ook net zo erg was.

Had een gitaar of 25 en daarbij een hoop rand zooi zoals versterkers en pedalen.

Enkele uitspraken die ik wel eens gedaan heb:

"nee schat, we eten op de bank want op de eettafel ligt een gitaar uit elkaar die ik nog moet solderen."

"Liefje, even een maand krap zitten want ik heb net een gitaar gekocht"

"Neee, dit jaar gaan we niet op vakantie, die gibson was echt een buitenkansje."

Harald
17 februari 2012, 18:18
Grr, alsof jij een professioneel model bent die elke dag door de straten van Milan wandelt...


Er zijn van die dingen die je beter kunt denken dan zeggen ;) En klagen over die 25 paar schoenen is ook niet slim. Dan kan ze wel even blijven gooien met schoenen :D Gelukkig, mijn Maton was een kado van mijn vrouw, en toen ik in het voorprogramma van Andy mcKee speelde kwam ze in de pauze met de opmerking dat zo'n harpgitaar wel iets voor mij was :) Wist ze nog niet dat ik net op de harpgitaar van Andy had zitten spelen in zijn kleedkamer :D

Maar er was ook ooit zo'n programma "Beter van niet" of zoiets, met aan het eind steeds een kleine checklist of het wel zinnig was door te gaan met je hobby, in de zin "wordt de wereld daar nou beter van?!" Die cheklist overleefde ik zowaar. Blijkbaar mag ik. En van de gitaren die hier in huis rondslingeren worden er zo'n 10 daadwerkelijk live gebruikt. Bij wat er overblijft zit niets wat zelfs de moeite van het verkopen nog zou opbrengen helaas... Mijn Washburn klinkt op opnames geweldig in nashville tuning. In standard tuning is het kreng volstrekt onspeelbaar helaas! En een oude fretloos gemaakte gitaar wordt binnenkort gestript voor onderdelen om omgezet te worden in een lap steel die ik kan omhangen. Als ik met een lap steel moet gaan zitten mag het nooit van onze zangeres :D Wordt trouwens wel een leuk projectje gok ik zo :)

geert1976
17 februari 2012, 18:59
20? jokkebrok...

Nee, niks jokkebrok, er zijn er hier 20....(kan er ook niets aan doen, kopen doe ik graag, maar dat verkopen, vind ik lastig)

Triggy
17 februari 2012, 19:37
Hier staat de teller inmiddels op 42 en is er ook nog allerlei andere gear.
Geen problemen zolang het maar op zolder blijft....

wireman
17 februari 2012, 22:33
Wat een briljante opmerkingen hier!! Ik ben gelukkig niet alleen!! :seriousf:

fastfolkert
17 februari 2012, 22:36
Mijn 5 gitaren staan allemaal hier in huis (2 in de woonkamer, 3 in het "rockhok" op zolder).
Mijn 5 amps heb ik slim verdeeld: 2 thuis in het voornoemde rockhok, 1 in onze oefenruimte (bij de zanger thuis), en 2 in de oefenruimte van het bandje van mijn zoon :punk:


(PS: voor het geld dat mijn vrouw aan de kapper uitgeeft, per maand, kan ik al mijn gitaren per maand makkelijk van nieuwe snaren voorzien, en lifetime plectra kopen, en, en.......alles is relatief ;) )

frekie
18 februari 2012, 12:52
jongens, je moet gewoon gaan optreden.. Al verdien je 50 euro.. je kan teminste zegge.. Hey! ik verdien er wel geld mee héé..! :stop:

+ 1.000.000.000!!! :seriousf:

Je moet er gewoon GELD mee verdienen, met spelen of met de handel. Dat is toch het enige waar je goed voor bent...:hide:

zoon van Piet
18 februari 2012, 13:19
Nee, niks jokkebrok, er zijn er hier 20....(kan er ook niets aan doen, kopen doe ik graag, maar dat verkopen, vind ik lastig)

Dat vat de zaak goed samen.. ik zou ook best eens iets willen verkopen, maar om het nou écht te gaan doen...

mikeyaxeman
18 februari 2012, 17:42
Dit gaat niet op hier, m'n vrouwtje speelt ook gitaar en heeft er ook een aantal in bezit. :)

Harald
18 februari 2012, 18:53
Dit gaat niet op hier, m'n vrouwtje speelt ook gitaar en heeft er ook een aantal in bezit. :)

Aw shoot, zou dit stil moeten houden. Daar zit een nieuw programma in voor de voyeuristische tv wereld...

"Help, mijn buren hebben een hobby!" :seriousf:

Harald
18 februari 2012, 18:55
Of die malle schot heel sensitief, terwijl iedereen de oren in de kamer de oren dicht houdt terwijl een vaag Smoke on the water achtig iets de microfoons teistert.... "I think 'the people that lived here played the guitar, would you know something about that? :hippie:"

.slash.
18 februari 2012, 21:25
Dat vat de zaak goed samen.. ik zou ook best eens iets willen verkopen, maar om het nou écht te gaan doen...

Die gaat in het onderschrift:seriousf:

Swaag
18 februari 2012, 22:07
Die kerels die door hun vrouw en John W. genaaid zijn moeten massaal hun vrouw opgeven voor het programma "Help, mijn vrouw is een zijkwijf..".

mikeyaxeman
18 februari 2012, 22:22
Aw shoot, zou dit stil moeten houden. Daar zit een nieuw programma in voor de voyeuristische tv wereld...

"Help, mijn buren hebben een hobby!" :seriousf:

:D+tientekens

mikeyaxeman
18 februari 2012, 22:24
Die kerels die door hun vrouw en John W. genaaid zijn moeten massaal hun vrouw opgeven voor het programma "Help, mijn vrouw is een zijkwijf..".

Das ook een goeie voor een nieuw programma. :D

Eko
19 februari 2012, 10:35
Ooit gewoon een afspraak gemaakt dat het in een kamermoet passen en dat ik er in moet kunnen zitten. Kwestie van stapelen en op amps kun je zitten tijdens het spelen. Op de plek van een stoel kun je weer gitaren kwijt. En je kunt ze stapelen.......

Tabula Rasa
19 februari 2012, 10:48
Hier thuis is min of meer de afspraak dat de studeerkamer min of meer als stalling gebruikt kan worden en dat de woonkamer deels gebruikt kan worden. We hebben een behoorlijk diepe woonkamer (12mtr) en aan een kant zit de speelhoek van de kleine met al zijn speeltjes en boekjes etc, en daarnaast de versterkers en gitaren. Alles blijft in die hoek aan die kant, met uitzondering van 3 gitaren, die hangen midden in de woonkamer aan de muur als "kunst".

arjanb01
19 februari 2012, 11:06
Hier thuis is min of meer de afspraak dat de studeerkamer min of meer als stalling gebruikt kan worden en dat de woonkamer deels gebruikt kan worden. We hebben een behoorlijk diepe woonkamer (12mtr) en aan een kant zit de speelhoek van de kleine met al zijn speeltjes en boekjes etc, en daarnaast de versterkers en gitaren. Alles blijft in die hoek aan die kant, met uitzondering van 3 gitaren, die hangen midden in de woonkamer aan de muur als "kunst".

En jij denkt dat de kleine van de gitaren en de versterkers afblijft ? Ikzelf heb een aparte slaapkamer ingeruimd als muziekkamer boven, dus niets in de woonkamer wat de kleine kan aanraken. Kleine kids en gitaarspullen blijft een gevaarlijke combi !

marco v
19 februari 2012, 12:10
Haha, ik ken het, zelf geen kids, maar wel 5 neefjes en nichtjes die laatst een les paul als skippybal gebruikte....
Gelukkig geen schade.
Ondanks dat ik alles in een aparte kamer heb staan weten ze toch altijd een manier te vinden om de meest vreemde capriolen uit te halen met spullen die niet als speelgoed bestemd zijn.

Tabula Rasa
19 februari 2012, 12:14
Dat valt dus echt heel erg mee. Hij weet nu met 2 3/4 jaar al dat hij niet aan de versterkers en gitaren mag komen. In mijn rek staat een 1/2 accoustisch gitaartje en die is van hem. Als ik aan het spelen ben pakt hij vaak zijn eigen gitaar en is dan heel voorzichtig met de mijne. Heb wel eens gehad dat er een speelgoed autootje door de lucht vloog tegen mijn bookmatched quilted maple topje. Dat was ff schrikken, maar hoort er denk ik gewoon bij. Gitaren zijn gebruiksvoorwerpen. Zolang hij mijn top niet van de cab af sleurt vind ik het prima (zoals hij wel met de flatscreen van het kastje deed :hide:)


EDIT: het zijn allemaal fender-style gitaren, dus die mogen gewoon vallen. Je moet ze alleen opnieuw stemmen. Een Gibson breekt af als ie valt, een Fender ontstemt alleen.

Pepe
19 februari 2012, 12:26
Ik heb nog nooit gezeur gehoord over teveel dit of dat. Misschien vis ik de niet-zeurders eruit, misschien heeft het iets te maken met hoe de verhoudingen liggen. Ik ben ook geen zeurder... dat zal ook wel schelen.
Ik gebruik sowieso nooit smoesje, met niks. Ik heb dat nooit gesnapt. Waarom? Het is wat het is.

Mijn huidige vriendin zegt af en toe.. he, ik mis die rode gitaar... die heb je toch niet verkocht he? Of, is deze nieuw? Die ken ik nog niet. Ja, zeg ik dan, die heb ik net uit de states gehaald. Oh, mooi hoor, zegt ze dan. En dat is dat.

Ukeloeder
19 februari 2012, 12:39
Nee, niks jokkebrok, er zijn er hier 20....(kan er ook niets aan doen, kopen doe ik graag, maar dat verkopen, vind ik lastig)

Geteld 20? Of geschat 20, maar werkelijk 40? Da's wat ik bedoelde. Wilde je geen pocher noemen...:makeup:

geert1976
19 februari 2012, 13:13
Ik weet het niet precies, het nog een secret stash bij moeders liggen:D

Ukeloeder
19 februari 2012, 16:44
Ik weet het niet precies, het nog een secret stash bij moeders liggen:D

had ik het niet helemaal bij het verkeerde eind he?

wireman
19 februari 2012, 16:53
Ik probeer momenteel de tactiek van de 'lege koffer'... (as we speak...:sssh: ) Ik heb echter de pech dat ik een vrouw heb die minstens zo scherp als een havik is.. Volgens mij HOORT ze het zelfs als er iets 'anders' is.. Ik heb nu een leuke Ibanez van een collega staan.. Kan ik voor niet al te veel overnemen.. Hij staat nu al thuis in een 'lege' koffer.. even kijken hoe ik dat langs de 'douane' kan smokkelen.. zonder Williams op mn dak te krijgen :seriousf:

Tabula Rasa
19 februari 2012, 17:13
Ik probeer momenteel de tactiek van de 'lege koffer'... (as we speak...:sssh: ) Ik heb echter de pech dat ik een vrouw heb die minstens zo scherp als een havik is.. Volgens mij HOORT ze het zelfs als er iets 'anders' is.. Ik heb nu een leuke Ibanez van een collega staan.. Kan ik voor niet al te veel overnemen.. Hij staat nu al thuis in een 'lege' koffer.. even kijken hoe ik dat langs de 'douane' kan smokkelen.. zonder Williams op mn dak te krijgen :seriousf:

Zeggen dat dat "dat oude ding, dat achter de bank stond, je weet wel, die stoffige" is en dat je hem hebt gratis hebt laten overspuiten door een kennisje van gitaarnet.

of je koopt 1x en brolgitaar wat zo'n mooi koopje is dat je hem tegen 3 andere gitaren kon "ruilen". Die brolgitaar flikker je weg en je komt thuis met 3 customshoppers.

barno
19 februari 2012, 17:23
No tactics needed here. Er hangen er 7 in de woonkamer. de rest verspreid over slaapkamers enz... is ook een apart financieel circuit. Enkel geld dat via muziek (vrnl optredens) binnenkomt, gaat weer weg aan muziek.

Omdat ik bij tijden wel veel bezig ben met gitaarbouw, hoor ik wel eens:" wanneer maakt ge nu es iets voor mij!" en dan wordt er geen gitaar bedoeld.

Onlangs dit gemaakt voor haar, lampekap : fineer en alutape :) ... ik kan weer even verder.

http://i158.photobucket.com/albums/t94/barnnno/lampekap.jpg

Tabula Rasa
19 februari 2012, 17:28
No tactics needed here. Er hangen er 7 in de woonkamer. de rest verspreid over slaapkamers enz... is ook een apart financieel circuit. Enkel geld dat via muziek (vrnl optredens) binnenkomt, gaat weer weg aan muziek.

Omdat ik bij tijden wel veel bezig ben met gitaarbouw, hoor ik wel eens:" wanneer maakt ge nu es iets voor mij!" en dan wordt er geen gitaar bedoeld.

Onlangs dit gemaakt voor haar, lampekap : fineer en alutape :) ... ik kan weer even verder.

http://i158.photobucket.com/albums/t94/barnnno/lampekap.jpg

Slim. Ik maak voor moeders eerst een leuk sieraad en daarna voor mij een bijpassende gitaar :-)


De favoriete ring van moeders, die nu in een heel druk dienstenblok zit en non stop aan het werk ik. Vandaag samen met de kleine nagemaakt van een restje strathals. Ik schuren met schuurpapier en hij ook schuren met een servetje, ik zagen met de fretzaag en hij het nalopen met een kindermesje. Leuk knutselprjectje voor iemand van 35 en iemand van 2 1/2.

Dunlop Jumbootje erin en nu in de amberkleurige nitro.

Voor mamma:
http://img845.imageshack.us/img845/7821/080120121075.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/845/080120121075.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us/)

EDIT: en hij is af:

http://img705.imageshack.us/img705/1975/080120121077.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/705/080120121077.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us/)

soup
20 februari 2012, 13:53
Ik heb twee aparte kamers voor mn gitaarspul...
en dan stash ik nog graag bij vrienden, familie en kennissen, zodat het allemaal wat minder erg lijkt..

maar mijn excuus is dat ik weduwnaar ben, mijn vrouw had dit nooit goed gevonden ;)

Je mag gerust wat pedaaltjes bij mij thuis stockeren. ;) :D

mesaman
20 februari 2012, 23:10
bemoeit je vriendin/vrouw zich met jou zaken? dan zit dr wat scheef in de relatie!

de hond hoort te luisteren en aan de riem, en vogels moeten in een kooitje

Hotpepper01
21 februari 2012, 06:43
Mijn vriendin heeft haar eigen atalier voor klei en schilderen. En ik heb mijn gitarenkamer. So far so good.
Alleen mijn vliegers en hengels staan in de kastenwand in haar atalier.:hide:

Teveel hobbys en te weinig tijd. Ik moet toch echt nodig met de VUT.

joeyonfire
21 februari 2012, 10:20
Wij hebben thuis beide een eigen hobbykamer. Gelukkig is muziek maken ook een van haar hobby's die ze dan op mijn rommelzolder beoefend. En om de zoveel weken zegt ze dat we van de zolder echt een studio moeten maken. Met andere woorden is dat voor mij een vrijbrief om het een en ander aan muzikale apparatuur binnen te slepen.

Hoewel, die studio gaat er nooit komen. Vind ik zelf te veel geld kosten.

tidalwave_sideburns
21 februari 2012, 13:14
Smoesjes verzinnen, ingewikkelde constructies en smokkelmethodes... geeft alleen maar aan dat je denkt dat je verkeerd bezig bent. Als je het geld kan missen, wat houdt je tegen? Moet je gewoon eerlijk over zijn. Als je partner dan pissig doet, pech gehad, dat is het doel niet van je aankoop.
Moet je wel keuzes maken waar je je centjes aan uitgeeft, dan wordt het lastiger maar liegen en besodemieteren is echt geen optie. Zo zwak vind ik dat altijd.

wireman
21 februari 2012, 19:58
Jij ben niet getrouwd.... dat is duidelijk....:seriousf:

Toaster
21 februari 2012, 20:02
Ik wilde laatst iets verkopen. Toen kreeg ik het commentaar, zou je dat nou wel doen?

En ze moedigt me aan om een studio (tje) te bouwen...
Volgens mij alleen maar omdat ze dan denkt dat het hier wat opgeruimder staat :D

Maar goed ik heb niks te klagen:
5 gitaren
5 combo's
2 stacks
2 pedalboards losse speakers
losse pedalen
whoe hoe!

marco v
21 februari 2012, 20:04
Kan er niet een programma gemaakt worden...help mijn man heeft geen tijd voor zijn hobby????