PDA

View Full Version : Gezocht: Gitarist, Bassist, Zanger, Drummer (ERMELO, HARDERWIJK)



ArcticGuitarMonkey
16 februari 2012, 17:06
Hallo, ik zoek een bassist, gitarist, zanger(es) en een drummer. Ik ben zelf een gitarist
Covers: Black Keys, Arctic Monkeys, Strokes, Aerosmith, Metellica, Nirvana, en meer
maar ik maak ook eigenmuziek en daar sta ik ook voor open.
Ik woon in Ermelo dichtbij harderwijk en putten :rockon:

RK80
25 februari 2012, 15:57
Hey ArcticGuitarMonkey,

Ik kwam je advertentie tegen op Gitaarnet.nl. Ik woon in Harderwijk, speel zelf ook gitaar, je muzieksmaak spreekt mij erg en ik heb zin om in een bandje te spelen. Kortom, ik was benieuwd of je nog op zoek was naar muzikanten. Wellicht kunnen we een keer afspraken om te kijken of ik in het gevraagde profiel pas?!

Goed weekend!

Groeten,

ArcticGuitarMonkey
27 februari 2012, 20:36
Hey ArcticGuitarMonkey,

Ik kwam je advertentie tegen op Gitaarnet.nl. Ik woon in Harderwijk, speel zelf ook gitaar, je muzieksmaak spreekt mij erg en ik heb zin om in een bandje te spelen. Kortom, ik was benieuwd of je nog op zoek was naar muzikanten. Wellicht kunnen we een keer afspraken om te kijken of ik in het gevraagde profiel pas?!

Goed weekend!

Groeten,
Ja ik was inderdaad opzoek naar muziekanten, ik zou graag willen afspreken. Maar 1 ding moet ik weten, hoe oud ben jij? ik zet zelf namelijk op Rsg (onderbouw) maar ik heb 5 jaar gitaar ervaring, maar ik spreek je nog wel ;)

Groeten Victor

ArcticGuitarMonkey
1 maart 2012, 16:28
uhm hallo?

BassKeys
27 mei 2012, 21:32
Hallo arcticguitarmonkey

Ik weet of je nog opzoek ben naar een muzikant maar ik speel basgitaar en ik zoek nog een bandje.
Mijn voorbeeldbands zijn Iron Maiden Metallica Dream Theater Judas Priest AC/DC Airbourne Megadeth en nog wel wat meer.
zelf ben ik 17 jaar oud en speel ongeveer 2 jaar basgitaar en woon in Harderwijk en heb les in ermelo.
Zelf speel ik ook nog 5 jaar keyboard dus ik heb veel studie al gehad met toonladders en verschillende maten.
ook heb ik al 2 nummers geschreven. (alleen muziek)

Groeten

wesdijmar
18 september 2014, 20:32
Hoi,
Ik ben mark,Beginnend gitarist
Ik probeer eigen nummers te schrijven.
Mijn voorbeeldbands zijn:
KISS
Megadeth
Metallica
Iron maiden
etc...
Ik woon in Ermelo
14 jaar jong,en op zoek op in een bandje te spelen.

Groeten Mark:strat: