PDA

View Full Version : voostellen



Flipflap
16 februari 2012, 14:31
Hallo allemaal,

Mijn naam is Flipflap, 50 jaar en na een paar vruchteloze pogingen in het verleden
ben ik sinds een jaar serieus gitaar spelen aan het leren. Als ik de jonge honden bezig zie,
merk ik goed dat ouderdom invloed heeft op het aanleren. Als ik ook nog het gebrek aan ritme
noem, begrijpen jullie wel hoe zwaar ik het heb...:-)

Voor de stimulans en om het zo makkelijk mogelijk te maken heb ik me een Fender American Deluxe
Stratocaster gekocht en ben na wat omzwervingen terechtgekomen bij het leerboek "Blues you can use",
wat voor mij prima voldoet.

Ik hoop dat ik van jullie kennis mag profiteren en de groetjes,
Flipflap

Elmet
16 februari 2012, 20:16
Ouderdom? Je bent pas 50 man! Dat er talloze jongere gasten zijn die je van de stoel spelen. WHO CARES! Het gaat er toch maar om dat jij er plezier in hebt. Ik ben van jou leeftijd en net begonnen met spelen. Voor mij is het iedere keer feest.
In ieder geval welkom op dit forum, je kan hier een hoop informatie vinden en ook een hoop non-informatie (zoals deze reactie ;)).
Greetzz,

Elmet

sbms97
16 februari 2012, 21:24
+1 voor de post van elmet.

in ieder geval veel plezier op dit forum en vooral veel plezier met gitaarspelen.

Triggy
17 februari 2012, 07:19
Hoi, Welkom op het forum!
Ik hoop dit jaar ook vijftig te worden en heb gitaarspelen een paar jaar geleden weer opgepakt na een
total lay-off van een jaar of twintig. Speel nu weer beter dan ooit.
Als je iets graag wilt kan het alleen maar leuker worden!