PDA

View Full Version : Ernie Ball eddy van halen



strattie
5 juni 2003, 16:49
Kennen jullie deze gitaar isut wat? kvond hem zelf wel lekker klinken, maar is de kwaliteit wat?

BLOK182
5 juni 2003, 16:55
de music man axis (zoals dat ding heet) is van topkwaliteit, zoals alle andere musicman gitaren.

EVH Wolfgang
5 juni 2003, 23:36
Heb zelf 2 EVH's gehad. Een Amber Quilted en een Zwarte Flame. Ze zijn heel mooi, vooral die tops. Het mooiste esdoorn wat je kunt krijgen naar mijn mening. Ze spelen heerlijk en klinken zeer vet. Clean heb ik liever een Gibson, maar met de EVH moet je gewoon scheuren. Wel voorzichtig mee zijn natuurlijk. Worden veel waard.

niels5150
6 juni 2003, 09:33
ik heb een wolfgang gehad, de tegenhanger dan de music man, en de gitaar waar eddie nu op speelt. Te gekke gitaar, en scheurt fantastisch. Alleen clean is het helemaal niets. Dan maar een les paul!

bas vincent
10 juni 2003, 23:07
Hoe bedoel je clean niet goed. Het is maar net wat je zoekt denk ik. Ik ben sinds kort de eigenaar van een supersport, met piezo element, maar klinkt geweldig! zeker een cominatie van de twee

niels5150
11 juni 2003, 10:17
de supersport heeft idd andere pickups en vind ik clean ook mooier en veelzijdiger klinken dan de Wolfgang. De wolfgang klinkt clean een beetje killetjes. Scheuren doet hij als de beste. Er zullen ongetwijfeld mensen met een andere mening zijn, maar dit is mijn mening, voordat er hier weer een paar mensen op tilt slaan. Sommige mensen op dit forum willen kennelijk niets negatiefs horen, en alleen maar goede succesvolle verhalen horen. Zo zit het leven niet in elkaar. Elke gitaar heeft zo zijn voors en zijn tegens. En smaken verschillen.

Lacrymosa
11 juni 2003, 12:18
Dank je wel voor je politiek correcte statement

CheerS!!

marc_o
15 juni 2003, 16:09
Heb mijn van halen nu een jaar of 7-8 en ben erg erg tevreden over, persoonlijk vind ik het 1 van de beste rockgitaren ooit gemaakt. In mijn mening is ie een stuk warmer dan de Wolfgang.
Clean is wel aardig maar niet echt de max, maar het is dan ook een signatuurgitaar waarbij komt dat VH niet bekend staat op zijn strakke cleane riedeltjes.
Heb ook 2 supersports en die zijn wat meer allround.

Bates15
15 juni 2003, 16:31
ik heb een wolfgang gehad, de tegenhanger dan de music man, en de gitaar waar eddie nu op speelt. Te gekke gitaar, en scheurt fantastisch. Alleen clean is het helemaal niets. Dan maar een les paul!

Ik speel met veel plezier op een Wolfgang, ook clean. Geen problemen mee. Scheuren al helemaal niet.... Inderdaad questie van smaak....