PDA

View Full Version : Noel Gallagher (Oasis) Hiwatt combo's op Marktplaats...



muziekschuur
14 februari 2012, 13:46
Noel Gallagher speelde op 3 Hiwatt combo's tijdens de laatste Oasis tour. Twee van die combo's staan op Marktplaats. Deze combo's zijn makkelijk te herkennen omdat er geen andere bestaan. Ze zijn small en hoog.

http://muziek.marktplaats.nl/versterkers-bas-en-gitaar/527747899-hiwatt-vertical-combo-amplifier.html

Misschien wil iemand hier wel iets bijzonders kopen...

(P.s. ze zijn niet van mij, ik meld het hier vanwege de bijzonderheid).

VLP
14 februari 2012, 16:32
Als je nog niets voor Valentijn hebt gevonden ...

Goeiemorgen
14 februari 2012, 17:59
Tijdens de laatste tour herriner ik me aleen maar Orange versterkers?

Spades
14 februari 2012, 19:58
Nee hoor, op 1:43 zie je ze duidelijk staan: http://youtu.be/jBbyc3t-Ctc

ieme
14 februari 2012, 20:24
Die wil ik wel hebben!

Spades
14 februari 2012, 20:39
Even gemaild, hij wil geen foto sturen van de brief waar hij naar refereert en zegt dat hij een aantal mensen kent die 20 jaar voor Oasis gewerkt hebben waar hij de amps van heeft. Ik heb een groot boek met tablatuur van het album Time Flies (Verzamelalbum toen ze uit elkaar gingen) waarop staat 1994 tot 2009. 20 jaar lijkt me dus sterk maargoed. Verder staat er dat de amps eerst teruggegaan zijn naar Hiwatt terwijl hij het in de email heeft over kennissen die gewerkt hebben voor Oasis.

Ik snap hem niet helemaal meer :-) Hij heeft er overigens al 1 verkocht.

ieme
14 februari 2012, 20:43
Jammer, ik had ze alle 2 willen hebben.

Ieme

Spades
22 februari 2012, 22:45
En de andere amp is voor mij. Vandaag opgehaald, wat een onwijze sound komt eruit. Thanks for de tip! Morgen topic :-)

Jay75
23 februari 2012, 19:43
Potverdikkie! Ik zou eigenlijk vorige week dinsdag gaan maar kwam wat tussen. Had tegen Jason gezegd dat ie 'm niet vast hoefde te houden en weg was pech. Ik vandaag mailen dat ik de versterker zondag wel kwam kopen en toen mailde hij net terug dats ie al verkocht was haha. SHIT!

De amp van munne held! Heb ze in ieder geval 3 keer live in levende lijve mogen aanschouwen. Nou als je 'm beu bent dan mag je mij altijd contacten. Ik ben heel benieuwd naar je bevindingen.

Grtz Jeroen

Ace 1.15.19
23 februari 2012, 19:48
Toch wel super gaaf om zoiets unieks in je huis te hebben. Vooral als het je held geweest is! Zelf heb ik echt totaal niks met Oasis.