PDA

View Full Version : Porcupine Tree - Last Chance to Evacuate Planet Earth + eigen improv



Cubone
14 februari 2012, 00:31
Hoi beste medegitaristen,

Het is al een tijdje geleden dat ik hier actief was en gitaar heb gespeeld. Dus het werd weer eens tijd voor wat nieuws :seriousf:

Dit is dus een nummer van Porcupine Tree en vond het eigenlijk wel een lekker nummertje, heb er ook mijn eigen solo in verwerkt. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden :rockon:

http://www.youtube.com/watch?v=bOsmrZkBcx8


Greetz,


:ok:

HaroldA
14 februari 2012, 09:38
Apart... Je bent niet alleen linkshandig, maar hebt ook een gespiegelde Ibanez? :???:

Verder leuk filmpje, maar mis een beetje de "diepgang" van Porcupine Tree... Ik zie wel dat je het wel in je vingers hebt! :ok:

beruk
14 februari 2012, 11:11
Goed man! Mooie toon! Zo'n lefty wil ik ook wel!:soinnocent:

harrie-beton
14 februari 2012, 11:54
lijkt me een gespiegelde opname

HaroldA
14 februari 2012, 11:55
lijkt me een gespiegelde opname

Waarom zou iemand dat doen? :???:

Cubone
15 februari 2012, 18:41
Waarom zou iemand dat doen? :???:

Heyaaa,

Iedereen bedankt voor de leuke reacties !!! Het is gespiegeld omdat ik vaak skype en dan de instellingen wijzig. Toevallig ben ik linkshandig maar heb ik geleerd om een rechtshandige gitaar te spelen omdat ze geen linkshandige gitaar hadden in de winkel :seriousf:

bedankt voor de leuke reacties !!


Greetz,

:rockon:

FNaRK
15 februari 2012, 19:25
Geinig,

ligt het aan mij of loopt beeld/geluid niet helemaal gelijk ?

Cubone
16 februari 2012, 12:08
Geinig,

ligt het aan mij of loopt beeld/geluid niet helemaal gelijk ?

Hey,

Ja dat klopt, het is altijd k**** met het synchroniseren van beeld en geluid. Normaal maak ik meerdere filmpjes, maar dit keer had ik er geen zin in vanwege persoonlijke problemen.

had dit filmpje dan ook speciaal voor iemand gemaakt die het niet echt kon waarderen... tjaa dan maar kijken wat echte gitaristen ervan vinden :seriousf:

Greetz,

:strat:

edje kadetje
2 maart 2012, 11:52
Ik vind het technisch wel erg goed. Ik kan zo zeker niet spelen.
Maar ik mis ook wel een beetje diepgang. Het klinkt me iets te makkelijk/richtingloos. Het heeft (op mij althans) geen emotionele impact.