PDA

View Full Version : geforce of g-major??



heavy
12 januari 2002, 00:11
wat is beter de geforce of de g-major
van tc.??????

Jimi Hendrix
12 januari 2002, 10:53
De g-force heeft meer mogelijkheden, maar als je de g-major enkel gebruikt voor chorus, delay en reverb (zoals ik :wink:) heb je dr een ZEER goede koop aan.
Voor de prijs van een g-force koop je 3 g-majors geloof ik.

Ic3gl0vE
12 januari 2002, 17:06
geforce?? das toch een 3dkaart voor de computer of ligt dat nou aan mij

heavy
13 januari 2002, 04:28
Op 2002-01-12 16:06, schreef Ic3gl0vE:
geforce?? das toch een 3dkaart voor de computer of ligt dat nou aan mij

\o/\o/\o/\o/ (LOL)

Nocki
13 januari 2002, 13:50
Hoi.

de GEforce ken ik niet maar heb gisteren bij key music in sint niklaas (fantastische zaak trouwens bedankt jongens!!!)de G Major uitgeprobeerd en vond m fantastisch.
deze wordt het. nu nog even mijn Chameleon 2000 verkopen (interesse??? iemand???)
hij lijkt me op het eerste gezicht wel moeilijk programeerbaar en de G minor (aanstuurpedaal) schijnt niks te zijn maar hij wertk ook wel met mijn fs200 van roland.
de reverd, Delay enzo klinken echt fantastisch en de rest trouwnes ook wel. hij is super vind ik.
het mooie is ook dat deze de kanalen van je preamp kan aansturen zadat je maar pedaal (midi) op de grond nodig hebt.
hij klinkt echt geweldig. en kost haast niks.

als iemand een betere weet wil ik het graag horen maar tot nu toe heb ik nis beters gekocht.
het mooie is trouwens ook og dat je m instelt alsof je allemaal vloer pedaaltjes hebt.
dus 1, 2, 3, 4 en daarin ook nog eens kan wisselen.
en ook pedalen naast elkaar kan zetten
1, 2, 3, 4,
5
6
zo kan je zorgen dat de deley niet geechod wordt enzo.
ja ik leg het kromn uit maar mischien bergrijp je het.

ik ben verkocht.

Nocki
<><

anoniem
13 januari 2002, 19:30
Hallo!

Het volgende heb ik van de site van tc. De kwaliteit van de fx zijn hetzelfde, alleen bij de g-force heb je meer instelmogelijkheden en kan je de volgorde van de fx volledig zelf bepalen. Dit gaan niet bij de major, daar met je kiezen tussen serie, parallel of semi-parallel. Tc zegt dat de converters hetzelfde zijn.

Tc heeft nieuwe updates uit voor de major!! Met 3 bands eq, midi mapping ed. Kijk op de site: http://www.tcsupport.tc/scripts/rightnow.cfg/php.exe/enduser/std_alp.php

De update versie is niet de 1.07 maar de 1.11 (zie een posting daar is hij als link te zien) Je wordt een stuk wijzer als je deze posts doorleest.

Grtz,
Strato