PDA

View Full Version : HNGD: Gibson les paul (studio)



stratie
12 februari 2012, 22:24
Hey dude's

Het is inmiddels (tot mijn spijt) weer een tijd geleden dat ik hier wat heb gepost! Maar ik heb nu weer een reden om een draadje te maken ;)

Zoals mijn naam al doet vermoeden ben ik een strat man! Mijn main is ook een Fender usa std. strat met wat kleine aanpassingen. Sinds een aantal maanden zit ik gigantisch te gassen op een leuke tele voor erbij...Tot ik oppeens een hele mooie wat oudere studio voorbij zag komen voor een leuke prijs! Dit soort gitaren komen ook alleen maar voorbij als je er niet naar op zoek bent, maar als je er wel naar op zoek bent kun je ze nooit vinden! Daarom ben ik toch maar even een kijkje gaan nemen, en wat blijkt...EEN DIJK VAN EEN GITAAR! Echt heerlijk super sustain en heerlijk dik van sound. (uiteraard neemt dit mijn GAS voor een tele niet weg, maar ben weer even tevreden!;))

Hier alvast een fototje! Dan ga ik snel weer even een moppie spelen! Fijne avond guys! :rockon:


http://img716.imageshack.us/img716/6282/75697379.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/716/75697379.jpg/)

Watchmaker
12 februari 2012, 22:26
Cool! Zag eerst je foto niet maar da's gefixt zie ik. Of 't lag aan mij... Heb ook net m'n eerste LP en er zullen er tzt wel meer volgen!

stratie
12 februari 2012, 22:29
Rood kruisje als pic. :(

Ja ik ben nogal een internet noob! Haha is gefixt ;)

o0rollo0o
13 februari 2012, 09:31
Is dat de LP uit streefkerk die een tijdje op marktplaats stond?

zeiler
13 februari 2012, 10:57
gefeliciteerd! een erg toffe gitaar ;)!

heeft ie nou een carved top of niet? Anders hebben we broertjes (net als de fender standard strat ;))! Zwarte studio uit '94 he bik hier staan maar deze ligt volgens mij een stuk beter in de lak ;)!

stratie
13 februari 2012, 22:25
gefeliciteerd! een erg toffe gitaar ;)!

heeft ie nou een carved top of niet? Anders hebben we broertjes (net als de fender standard strat ;))! Zwarte studio uit '94 he bik hier staan maar deze ligt volgens mij een stuk beter in de lak ;)!

Hij heeft inderdaad een carved top. Komt uit 91! Lak ziet er prima uit op een wat bucklewear na maargoed...wat wil je?! En dit heeft wel wat :)

Oranjeaap
13 februari 2012, 23:28
Mag ik vragen wat je betaald hebt?

DemolitionColorScheme
14 februari 2012, 10:26
Gefeliciteerd! Deze late 80ies en begin 90ies Studio's zijn echt super gitaren! Beter dan wat er nu uit de fabriek rolt.