PDA

View Full Version : gezocht voor nieuw Radio Programma



dennusdus
12 februari 2012, 21:34
Ik hoop dat ik in het juiste deel van het forum zit?
----

Voor een nieuw radio programma ben ik op zoek naar zangers/zangeressen/bands. In het programma wil ik jou, of jouw band, in 'the Spotlight' zetten. Daarbij wil ik informatie over de band geven, waar jullie binnenkort spelen en uiteraard ook een nummer (of 2) draaien.

Het station is in de regio Waterland (uiteraard ook wereldwijd via het internet) te beluisteren, dus lijkt het mij het leukste als de band ook uit de regio Waterland komt. Stijl van muziek is vooralsnog niet van grootste belang.

Het programma heeft als insteek INDIE. Bands die nog geen contract oid hebben krijgen daarom de voorkeur.

Ik hoor graag van je :-)

ResurrectionNL
29 maart 2012, 19:09
Wij zijn de hard rock band uit Resurrection.
Momenteel doen we alles in eigen beheer. We zouden graag bij je langskomen om wat te spelen. of dat je ons draait.

www.resurrectionmusic.weebly.com
resurrectionmusic@hotmail.com

dennusdus
29 maart 2012, 23:24
Hey, lijkt me goed plan! Het programma heet IndieZine en is elke week op donderdag tussen 19 en 21 uur te beluisteren op Radio Purmerend. Onze site www.indiezine.nl Heb je wat mooie demo's voor me? En wellicht informatie over de band? Ons programma is net begonnen. Dus LIVE in de studio opnemen zit er nog even niet bij. Maar ik zou graag een BIO over de band doen!!!!!

Tias
30 maart 2012, 22:16
Hoe snel heb je bands nodig?
We zitten op het moment in een studie pauze en rond mei juni beginnen we weer.

dennusdus
31 maart 2012, 09:31
Is niet haast bij hoor. Ik hoop nog lang door te gaan met het radio programma. Maar wellicht heb je materiaal wat ik nu al kan gebruiken? Dennis www.indiezine.nl

Kefding
31 maart 2012, 15:18
Hey, Brian!

Tias
2 april 2012, 11:34
Is niet haast bij hoor. Ik hoop nog lang door te gaan met het radio programma. Maar wellicht heb je materiaal wat ik nu al kan gebruiken? Dennis www.indiezine.nl

Nog niet. Helaas.
Ik zal het wel in de groep gooien.