PDA

View Full Version : zangles arnhem



gitarista
12 februari 2012, 15:33
aangeboden:

Zangles te arnhem

Afgestudeerde zangeres, bachelor en master opleiding conservatorium.
Geeft priveles in Arnhem, alle leeftijden zijn welkom.

voor meer info stuur een bericht of bel:

jundejong@hotmail.com
06 44295798

Daniel Gray
10 juni 2012, 23:51
Beste muzikant,

Mijn naam is Daniel en ik ben eigenaar van RockCollege. Wij zijn van origine een gitaarschool en begonnen onder de naam Gitaar Totaal met als hoofdlocatie Enschede. Inmiddels geven wij ook lessen in andere instrumenten. Verder zijn we supersnel aan het uitbreiden en willen wij er voor zorgen dat we leraren krijgen die willen samenwerken in heel Nederland. De ene muzikant na de andere meldt zich aan. Omdat ze misschien een zakcentje willen bijverdienen of omdat ze een fulltime inkomen willen hieruit of simpelweg omdat ze het superleuk vinden. Nou zoek ik enthousiaste muzikanten die dolgraag les willen gaan geven en willen helpen onze naam RockCollege groot willen maken in Nederland. Dit gaat op freelance-basis dus je bent eigen baas. We gaan dit jaar ook workshops geven waar onze leerlingen zich voor kunnen aanmelden. Iedereen werkt samen en we willen groeien en met z’n allen keihard aan het werk gaan. Wij regelen alle lesstof die je kunt gebruiken als leidraad, we werven leerlingen (dat doe je zelf natuurlijk ook) en de facturering wordt ook door ons gedaan net als de hulp bij jullie boekhouding. Lijkt dit je wat en wil je samenwerken met een leuk team van muzikanten die ook regelmatig bij elkaar gaan komen en leuke uitjes maken met z’n allen. Neem dan contact op met mij en ik nodig je uit voor een gesprek.
Met vriendelijke groeten,

Daniel
Eigenaar RockCollege