PDA

View Full Version : nieuwe gitaar kopen



matsgitaar1
11 februari 2012, 20:23
beste gitaristen,
ik moet ook een nieuwe versterker hebben. vox lijkt me een goed merk en die gast van de winkel zie dat dat inderdaad een goed merk was. het is alleen wel een redelijk duur merk dus weten jullie misschien nog iets goedkopere merken???

groeten :strat:

Buzzel
11 februari 2012, 20:50
beste gitaristen,
ik moet ook een nieuwe versterker hebben. vox lijkt me een goed merk en die gast van de winkel zie dat dat inderdaad een goed merk was. het is alleen wel een redelijk duur merk dus weten jullie misschien nog iets goedkopere merken???

groeten :strat:

Eeeuhh?? Ten eerste is je topic titel nieuwe gitaar kopen. Vervolgens ga je het over een Vox versterker hebben? Beetje verwarrend en eigenlijk in het verkeerde subforum geplaatst (moderne versterers, moet ie eigenlijk heen). En bedenk wel. Mensen in een winkel proberen je producten te verkopen, dus geloof niet alles wat ze zeggen.

Vox versterkers zijn zo duur als jij het wil maken. Je hebt al een leuke versterker voor een eurootje of 200 a 300. Ik vind zelf dat duur niet altijd beter hoeft te zijn, maar op een gegeven moment wordt goedkoop ook weer duurkoop, dus dat je na een half jaartje eigenlijk weer een nieuwe amp wil, omdat die oude gewoon niet goed meer is voor je eisen. En dat je er dan mee zit dat je toch eigenlijk die Vox had moeten kopen.

Een goede thuis oefen amp (is denk ik iedereen wel over eens denk ik) is een Roland cube. Klinkt goed niet te duur en wat leuke effecten. Is natuurlijk helemaal geen Vox.


Maar geef ons meer informatie. Wat vind jij duur? Wat zoek je precies? Wat voor muziek speel je?

marco v
11 februari 2012, 21:48
Wat een kansloos topic.
Te weinig info, te veel keuze, foutieve topictitel.
Burb.:stop:

Venlonaer
11 februari 2012, 21:53
Wat een kansloos topic.
Te weinig info, te veel keuze, foutieve topictitel.
Burb.:stop:

Zeiknicht :P

valentino
12 februari 2012, 11:11
Eeeuhh?? Ten eerste is je topic titel nieuwe gitaar kopen. Vervolgens ga je het over een Vox versterker hebben? Beetje verwarrend en eigenlijk in het verkeerde subforum geplaatst (moderne versterers, moet ie eigenlijk heen). En bedenk wel. Mensen in een winkel proberen je producten te verkopen, dus geloof niet alles wat ze zeggen.

Vox versterkers zijn zo duur als jij het wil maken. Je hebt al een leuke versterker voor een eurootje of 200 a 300. Ik vind zelf dat duur niet altijd beter hoeft te zijn, maar op een gegeven moment wordt goedkoop ook weer duurkoop, dus dat je na een half jaartje eigenlijk weer een nieuwe amp wil, omdat die oude gewoon niet goed meer is voor je eisen. En dat je er dan mee zit dat je toch eigenlijk die Vox had moeten kopen.

Een goede thuis oefen amp (is denk ik iedereen wel over eens denk ik) is een Roland cube. Klinkt goed niet te duur en wat leuke effecten. Is natuurlijk helemaal geen Vox.


Maar geef ons meer informatie. Wat vind jij duur? Wat zoek je precies? Wat voor muziek speel je?



Kijk dat is nog eens een goede reactie op een eigenlijk best wel slechte toppic, Zoals al is gemeld mist er veel basis informatie. Kan me voorstellen dat het type gitaar waar je op speelt ook van belang is .

En niet geheel onbelangrijk hoe goed kun je gitaar spelen en hoe goed is je gitaar. Ik zou de vraag om meer informatie ter harte nemen en je vraag met wat meer info opnieuw stellen.

Succes met je speurtocht naar een goed geluid.

Sinner1980
12 februari 2012, 11:36
Wat is dit? Het grote spelfouten-topic?
Mijn god...
Verder idd een topic die een slotje tegemoet gaat gok ik

Watchmaker
12 februari 2012, 11:50
Wat is dit? Het grote spelfouten-topic?
Mijn god...
Verder idd een topic die een slotje tegemoet gaat gok ik

Valentino is een product van het huidige taalonderwijs op school. Hij is 10. Zolang-ie maar een goede gitarist wordt, ben ik schoorvoetend bereid 'm zijn grammatica te vergeven... ;) En voor de TS: De Valvetronic-lijn van Vox is gewoon NIET duur. Voor een paar honderd (niet eens zelfs, als je een laag wattage kiest) heb je een echt prima ding in huis, veelzijdig en vol met ingebouwde effecten.

Buzzel
12 februari 2012, 11:53
Wat is dit? Het grote spelfouten-topic?
Mijn god...
Verder idd een topic die een slotje tegemoet gaat gok ik

Niet iedereen is een spellingsnatzie. Ik zie ook wel dat er fouten zijn (letters omgedraaid en gekke zinnen). Maar die maak ik net zo goed. Zolang ik snap wat er staat is er geen probleem voor mij.

The Unforgiven
12 februari 2012, 12:50
Niet iedereen is een spellingsnatzie

Het is 'Nazi'... ;)

LGK
12 februari 2012, 12:56
Het is 'Nazi'... ;)

:seriousf::seriousf:

Buzzel
12 februari 2012, 13:25
Het is 'Nazi'... ;)

Dat weet ik maar ik vind natzie leuker.

Sinner1980
12 februari 2012, 17:22
Als het idd Valentino is die aan het typen is geweest dan is het begrijpelijk (wel op letten op school of idd een wereldgitarist worden).
Ik vermoed echter dat Valentino's vader achter 99% van de posts zit gezien er een wat belerende toon aan de posts vastkleeft. Zo van: "Kijk, dit is nou een leuke, informatieve post" etc.
Mocht dit niet het geval zijn: mijn excuses Valentino. Mocht mijn vermoeden wel kloppen: Get a life,captain obvious...

Buzzel
12 februari 2012, 17:27
Zou Matsgitaar1 eigenlijk nog leven?? Of is hij in paniek weggerend?

Sinner1980
12 februari 2012, 17:33
Ik hoop dat Matsgitaar wat meer field research is gaan doen. Er valt zoveel te lezen op het internet over dit onderwerp. Zelf ondervinden blijft natuurlijk het allerbeste.
Ik beroep mij op een oude quote:

Meningen zijn net kontgaten; iedereen heeft er één...

Hecht dus niet al teveel waarde aan een mening en ga er zelf één vormen door ervaringen op te doen in het prachtige maar oh zo dure gitaarland.

The Unforgiven
12 februari 2012, 18:36
Meningen zijn net kontgaten; iedereen heeft er één...



En elke andere dan je eigen stinkt, dat was het toch?