PDA

View Full Version : Sunrise Silver (Post-Grunge, Alternative Rock) zoekt gemotiveerde gitarist!



LuigiNabuurs
10 februari 2012, 10:22
Hey musicians!

Ik zoek voor mijn band Sunrise Silver nog een gemotiveerde gitarist.
De stijl die we spelen is Post-Grunge/Alternative Rock, echt Amerikaans in ieder geval.
Denk aan bands als Alter Bridge, Nickelback, Breaking Benjamin, Daughtry, Lifehouse.

Ik schrijf alle nummers voor de band zelf, dus de gitaarpartijen zijn al geschreven.
Het repertoire voor de band is al klaar, het moet alleen nog gerepeteerd en uitgevoerd worden.
De helft van de band studeert dit jaar af op muzikantenopleiding Rock City Institute, dus
het is niet zomaar een hobby bandje, er zijn zeker professionele ambities.
Studiotijd voor een EP en videoclip opname staan al in de planning.

We repeteren nu nog in Eindhoven maar dit wordt waarschijnlijk nog dit jaar verplaatst naar Haps (omgeving Cuijk, Nijmegen.)

Lijkt jou dit wat? Reageer dan nu!

Groeten,
Luigi Nabuurs.

lindstrom
10 februari 2012, 10:56
Erg jammer van de afstand, de stijlen liggen mij erg goed! precies mijn straatje.

succes met het vinden van een gitarist!

iWishmaster
26 februari 2012, 11:43
Klinkt op zich erg goed en Haps is om de hoek voor miij. Ik weet alleen niet of ik qua niveau mee kan, maar wil best een poging wagen! Hebben jullie een demo oid waar ik naar kan luisteren?

Guitarik
27 februari 2012, 09:44
Wanneer gaan jullie naar Nijmegen? Vanaf dat moment heb ik wel interesse...

LuigiNabuurs
13 maart 2012, 23:19
Hey musicians!

Ik zoek voor mijn band Sunrise Silver nog een gemotiveerde gitarist.
De stijl die we spelen is Post-Grunge/Alternative Rock, echt Amerikaans in ieder geval.
Denk aan bands als Alter Bridge, Nickelback, Breaking Benjamin, Daughtry, Lifehouse.

Ik schrijf alle nummers voor de band zelf, dus de gitaarpartijen zijn al geschreven.
Het repertoire voor de band is al klaar, het moet alleen nog gerepeteerd en uitgevoerd worden.
De helft van de band studeert dit jaar af op muzikantenopleiding Rock City Institute, dus
het is niet zomaar een hobby bandje, er zijn zeker professionele ambities.
Studiotijd voor een EP en videoclip opname staan al in de planning.

We repeteren nu nog in Eindhoven maar dit wordt waarschijnlijk nog dit jaar verplaatst naar Haps (omgeving Cuijk, Nijmegen.)

Lijkt jou dit wat? Reageer dan nu!

Groeten,
Luigi Nabuurs.

Update* Gemiddelde leeftijd van de band is 20. ;)

LuigiNabuurs
13 maart 2012, 23:21
Wanneer gaan jullie naar Nijmegen? Vanaf dat moment heb ik wel interesse...

Als de repetitieruimte bij mij thuis klaar is. We hebben wel al eens bij mij thuis gerepeteerd, maar de ruimte die ik nu heb is te klein voor een volledige band. Maar heb je al veel ervaring met gitaar? Gemiddelde leeftijd is 20 trouwens, was ik vergeten bij het bericht te zetten. ;)

LuigiNabuurs
5 juli 2012, 16:22
Gitarist is al gevonden!