PDA

View Full Version : Graspop Metal Meeting 2012



Metalhead6661
10 februari 2012, 10:14
Hey iedereen! 22, 23, 24 juni is het weer tijd voor Graspop! Er zijn geweldige oude metal bands maar ook nieuwe, wat namen die zijn bevestigd zijn Guns N' Roses, Slayer, Megadeth, Mötorhead, Black Sabbath, Lamb Of God, Black Veil Prides. Geweldige namen dus, wie gaat er nog meer, en voor wie speciaal? Ik kijk het meest uit naar Slayer en Black Sabbath.

joeyonfire
10 februari 2012, 11:25
Sabaton...duh

JGD
10 februari 2012, 12:22
of ik ga weet ik nog niet, maar als ik ga is dat zonder meer voor vooral 1 band:
Exodus!!!!!!!!!!! :blast:

Fireburst
19 februari 2012, 22:07
Black Sabbath heeft blijkbaar afgezegd, het zou nu Ozzy & friends worden.

HaroldA
19 februari 2012, 22:59
Black Sabbath heeft blijkbaar afgezegd, het zou nu Ozzy & friends worden.

... met Slash en Zack! :ok:

SloeGin
25 februari 2012, 10:21
... met Slash en Zack! :ok:
ZaKK is het !!

smullie
25 juni 2012, 14:06
Het zijn heerlijke 3 dagen geweest... Toppunten voor mij waren Amon Amarth, Alestorm en Children of Bodom... Ook heidevolk heeft me positief verrast...

Het schijnt dat GnR ook goed gepresteerd hebben. Ik heb er een stukje van meegepakt onderweg naar den auto...:hide:

Over spuitbeschuit (aka limp bizkit) heb ik eigenlijk heel het weekend niemand over horen praten. Het schijnt dat die ook geweest zijn...:dontgeti:

HaroldA
25 juni 2012, 14:13
Het schijnt dat GnR ook goed gepresteerd hebben.

Het was zo verschrikkelijk slecht dat we halverwege ook maar gegaan zijn. Ik kende geen enkel nummer en die 10 minuten solo per bandlid hoeft van mij ook niet.


Over spuitbeschuit (aka limp bizkit) heb ik eigenlijk heel het weekend niemand over horen praten. Het schijnt dat die ook geweest zijn...:dontgeti:

Dat was me een partij vet!!! Stond heerlijk vooraan en ik heb genoten!


Hoogtepunten: Limp Bizkit, Gojira, Ugly Kid Joe (hadden er enorm veel lol in en enorm lekkere drumster!), Slash, Brutal Truth, Black Spiders, Kyuss, Killswitch Engage, ...
Dieptepunten: GnR, Megadeth (hoe ongeïnteresseerd kun je zijn?!?), Black Label Society (Zakk is een enorme sukkel), ...

Tankman
25 juni 2012, 14:37
Ik ben vorige week woensdag naar Limp Bizkit in Paradiso geweest en dat was inderdaad heel vet!

HaroldA
25 juni 2012, 16:29
Nog een hoogtepuntje: de bami met hete kip! Wat zijn daar een hoop munten aan opgegaan! :ok:

new deep
25 juni 2012, 19:34
Was weer super, met sacred Reich, twisted sister, slash, adrenaline mob, ugly kid Joe en Sebastian Bach als hoogtepunten.