PDA

View Full Version : update



Buzzel
8 februari 2012, 10:37
Yes eindelijk fatsoenlijk browsen op gn! ik zal het eens goed testen.

Tabula Rasa
8 februari 2012, 10:47
En ik kan posten vanaf de nokia n97, wat hiervoor nooit kon.

The Bertman
8 februari 2012, 11:17
Wow, mobiel is prachtig geworden! Dat is dus exit Tapatalk.

Venlonaer
8 februari 2012, 13:42
Ik vind de mobiele versie erg fijn. Vele malen fijner dan tapatalk! chapeau!:ok:

gitaarnet
8 februari 2012, 14:03
goed te horen!

wat leuke feature is voor diegenen die lang van stof zijn en hierdoor om de zoveel tijd ctrl-c-v of appeltje-c-v doen: hoeft niet meer

Om de 30 seconden verschijnt er in het editor venster (niet in de mobiele versie dus) een melding: "automatisch opgeslagen". Wanneer je browser of pc vervolgens crasht of je bent opeens uitgelogd, is je tekst bewaard gebleven. Je gaat dan gewoon terug naar de thread, klikt op reageren (of als je een nieuwe discussie opende, op nieuwe discussie, of pb typen etc) en er verschijnt een melding "automatisch opgeslagen tekst terug zetten" linksonderin het editorvenster. Hierop klikken brengt je tekst terug.

Buzzel
8 februari 2012, 15:53
Ja, dat was me al opgevallen! Goeie verbetering.

Cageman
8 februari 2012, 23:46
Wauw ik ben blij verrast door deze goede mobiele weergave! Fijn :) ga nu zeker meer vanaf mobiel gucken und posten :)

schizo910
25 februari 2012, 00:33
Volgens mij doe ik iets fout. Want bij mij werkt het waardeloos. Ik kan alleen de eerste pagina van ieder topic zien en dan niet naar de laatste pagina's....

TimS
25 februari 2012, 00:51
Volgens mij doe ik iets fout. Want bij mij werkt het waardeloos. Ik kan alleen de eerste pagina van ieder topic zien en dan niet naar de laatste pagina's....

Heb ik ook. De mobile.php pagina ziet er goed uit, maar zodra ik ergens op klik verdwijnt de helft van de layout. De link "originele website" doet ook niets meer.

schizo910
26 februari 2012, 00:02
Jup, dat heb ik idd ook. Heel irritant.

gitaarnet
26 februari 2012, 11:37
Heb ik ook. De mobile.php pagina ziet er goed uit, maar zodra ik ergens op klik verdwijnt de helft van de layout. De link "originele website" doet ook niets meer.


Jup, dat heb ik idd ook. Heel irritant.

er zijn wat mobiele problemen, die te maken hebben met bugs in de functies van de algemene (vbulletin)software, ook de "laatste pagina ipv laatste post" - bug heeft daar mee te maken. in de volgende versie (4.1.11) zijn veel van die bugs opgelost, deze versie is al in Beta versie, dus is het zaak om de volgende forum update snel te doen

Hebben jullie trouwens allebei Iphone 3GS?

De layout problemen herken ik trouwens niet, alle cache verwijderen hebben jullie neem ik aan al wel gedaan

schizo910
6 maart 2012, 01:47
Jup 3GS en jup, cache's verwijderd.

Jasper.
10 maart 2012, 22:08
Het enige minpuntje van de mobiele versie is dat er niet een knopje is die je direct naar het bovenliggende (sub)forum brengt. Nu moet je eerst op het pijltje klikken, en vervolgens bijv. kiezen tussen forum/gitaren/electrische gitaren. Twee handelingen dus. En met zo'n niet al te snelle ipod touch, en niet al te snel internet vind ik dat een tikkeltje irritant.

Verder leest het forum op de ipod inderdaad een stuk prettiger!

Ijselrobo 07
2 mei 2012, 23:00
Nog een opmerking voor de mobiele versie: als ik op mijn mobiel (HTC Sensation XL met Android) op GN aan het kijken ben valt het op dat er nog veel in het engels staan, bijvoorbeeld; "Ijselrobo 07 said:" of "go to subforums". Bij de priveberichten staat er ook nog veel in het engels.
Niet dat ik er veel last van heb, maar ik dacht; meld het maar even..

Ijselrobo 07
2 mei 2012, 23:15
En misschien een knopje waarmee je op mobiel je berichten kunt bewerken.. zou soms wel handig zijn :D