PDA

View Full Version : Ik snap niet, dat mensen het niet snappen !! Bonjovi



wanna1
4 juni 2003, 20:50
Gister naar Bonjovi geweest, en het was eindelijk weer beter dan de laatste 2 keer HET WAS SUPER !!

alleen snap ik niet.

1. Dat zoiets in de Arena gehouden wordt, en niet in bijv. de Kuip of De Goffert

2. dat de klojo's van organisatoren het dak dicht houden (dat doe je toch niet !!!!!?)

dit deden de de vorige keer ook al en in het gelredome arnhem ook.

wat is nou belangrijker een beetje regen (dat al 3 x niet gevallen is)
of een goed geluid hetgeen waar het allemaal om begonnen is of niet soms.

wij stonden dan wel vooraan waar het een heel klein beetje meevalt, maar het verschil met een open dak is ZZZZZZZZOOOOOOOO groot
ik vind dit Het stomste wat je kunt doen sorry

Zo klinkt het net of je in een KOEKBLIK staat te spelen....

of ben ik de enige die dit vind ?

Robbert
4 juni 2003, 21:15
Nee, mijn collega is het er ook mee eens.

Ze is nu al acht keer naar Bon Jovi geweest en gaat van het weekend naar Belgie.

Volgens haar was het een heel leuk concert, alleen was het geluid voorin niet goed (staanplaatsen). Hopelijk voor haar in Belgie beter.

wietse
4 juni 2003, 21:15
open dak betekent meer geluids overlast wat weer zorgt voor meer klachten, en dat zorgt er voor dat ze de volgende keer mischien wel geen vergunning krijgen voor een concert.
daarom zullen ze het dak wel dicht houden.

MAY
4 juni 2003, 22:22
Dat is dus echt niet voor de geluidoverlast, dat het dak dicht was. Maar dat doet er verder niet aan toe!

Het was de eerste keer dat ik Bon Jovi live zag, en de eerste keer dat ik een stadionconcert bijwoonde. Ik vond Bojn Jovi echt Super!! Ze hadden een erg lekkere set, en het geluid wat door de boxen kwam was goed, maar nu het ergste: JEZUS WAT GALMT HET DAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit was dus niet normaal, die geluidsman moet toch ook wel met zijn handen in zijn haar hebben gezeten aangezien hij er vrij wienig aan kan doen. Ze hadden echt het dak moeten open doen, volgens mij schilt dat heel veel.

verder viel op dat Sambora het grootste gedeelte van het optreden niet meer op de oude vertrouwde stratocaster meer speelt. Ik ben benieuwd of iemand van jullie weet welke gitaar het was, hij kwam mij niet bekend voor.

Ik vind dat Bon jovi een uitermate goede rockband is. ondaks het feit dat de twee laatste cd's, bounce en crush, het niet meer halen bij de oudere zijn ze live toch echt enrom waanzinnig. Mensen die zeggen dat het maar een simpel popbandje is moeten maar eens een keer naar een concert van ze gaan dan zullen ze snel anders miepen!!

Brianmayrulezzz
5 juni 2003, 14:25
verder viel op dat Sambora het grootste gedeelte van het optreden niet meer op de oude vertrouwde stratocaster meer speelt. Ik ben benieuwd of iemand van jullie weet welke gitaar het was, hij kwam mij niet bekend voor

Ik weet in ieder geval dat hij nog een Gibson LP had (de zwarte), die (bruine) elektrische gitaar leek een beetje op een samick of een zion ofzo... kweet het ook niet. Maar verder was het echt wel een VET concert. Ook voor mij de eerste keer, en het geluid was echt BAGGER. Maar die Sambora is echt wel goed!!!

FireBlade
5 juni 2003, 21:13
Ik ben er ook weer geweest, et was egt zwaar relaxed. Lekker veel ruige nummers. En die galm.. ja doe je niks an. Als je et dak open doet, hou je het ook nog wel. Maar wel minder idd.
Maar et was egt een geweldig optreden, tis en blijft een goeie (live) band. En richie gooide er ook een paar leuke solos tussendoor vond ik..

Greetz Fire

Jopie
5 juni 2003, 22:15
Idd een vet concert , was nog never in een stadion (qua muziekoptreden dan) geweest maar dit viel mij zekers niet tegen. Het was idd warm het feit dat het dak niet open was is logisch omdat het voor geluidsoverlast zorgt. Wat denken jullie als er gebeurt als er in een keer een stortbui komt aanwaaien en onweer precies dat kan de raarste situaties opleveren dus dak er mooi op gewoon schaars gekleedt gaan komen de vrouwen ook beter tot hn recht!

Pete Townshend
7 juni 2003, 12:46
Het geluid in de ArenA is echt waardeloos... Ik ben er in 1998 geweest met de Stones, en toen galmde het ook als een gek...

Kitaarhiero
8 juni 2003, 11:05
Idd een vet concert , was nog never in een stadion (qua muziekoptreden dan) geweest maar dit viel mij zekers niet tegen. Het was idd warm het feit dat het dak niet open was is logisch omdat het voor geluidsoverlast zorgt. Wat denken jullie als er gebeurt als er in een keer een stortbui komt aanwaaien en onweer precies dat kan de raarste situaties opleveren dus dak er mooi op gewoon schaars gekleedt gaan komen de vrouwen ook beter tot hn recht!

De arena ligt redelijk ver verwijderd van de dichtsbijzijnde woonwijk dus die overlast zal wel meevallen.

wietse
8 juni 2003, 11:22
het zal je verbazen hoever geluid reikt vooral over open land.
tegelijk met waldrock hadden ze in burgum ook altijd een openlucht spel,de 2 locaties liggen ongeveer 2 km uit elkaar maar op het open lucht spel kon men soms als de wind goed stond zich niet verstaanbaar maken
door de muziek van waldrock.
de laatste jaren hebben ze het maar op een andere datum gezet.

lord bean
17 juni 2003, 09:10
Ik hoef dus ook nooit meer naar de arena, KUT geluid, lauw evenementen bier, klote met parkeren/wegkomen.
Echt 1 grote galm, en het volume was ook niks. Ik kon gewoon babbelen met degenen met wie ik er was. Maar Bon Jovi was super.

ED BOB
26 juni 2003, 21:07
Ik vond het echt zwaar klote....vooral Richi's geluid. Zie ander berichtje van mij...
Overigens 2 jaar geleden ben ik ook geweest, ook in de Arena met het dag dicht en toen vond ik het subliem!!! Goed geluid. Richi op z'n oude vertrouwde strat.. mischien was dit jaar mijn verwachtingspatroon te hoog....