PDA

View Full Version : Hand Wired Pickguards van Guitarfetish - Iemand (goede) ervaringen hiermee?



Methoxy7
2 februari 2012, 11:27
Hallo,

Ik zat net op de site van guitarfetish wat rond te kijken voor nieuwe onderdelen voor mijn oude Aria strat, en zag dat ze al volledig geassembleerde pickguards verkopen, met elementen en al ...

Ik was van plan deze ooit wel eens te vervangen, maar aangezien ik niet zo technisch ben op vlak van gitaren leek dit mij wel de moeite.

Heeft iemand hier ervaring mee? De prijs valt nog mee, vind ik. (138$).

Mr.Fingers
2 februari 2012, 11:41
prut! slechte componenten, bedenkelijke kwaliteit van bedrading,...

Methoxy7
2 februari 2012, 11:57
prut! slechte componenten, bedenkelijke kwaliteit van bedrading,...

Toch zo erg dan?
Over hun elementen heb ik gehoord en gelezen dat het wel redelijke elementen zijn voor die prijs.

Mr.Fingers
2 februari 2012, 12:11
Hun losse elementen zijn goed (voor de prijs. Maar een lada is ook goed voor de prijs), maar wat ze hierin steken is budget-van-budget-van-budget.

marter544
2 februari 2012, 13:26
Hun losse elementen zijn goed (voor de prijs. Maar een lada is ook goed voor de prijs), maar wat ze hierin steken is budget-van-budget-van-budget.


Ze hebben 2 verschillende soorten he, gewone pre-wired en de hand-wired. In de hand-wired gaan de gewone "dure" GFS pickups (Strat setje kost normaal 60 dollar), ipv. oem rotzooi zoals in de goedkope. Ik heb er geen ervaring mee, maar het zal geen complete troep zijn. Zitten alpha potmeters in, niet de beste ooit maar voldoet wel. ff een rekensommetje: pickups 60 dollar + alpha pots 6 dollar + switch 5 dollar + slagplaat 15 dollar = 86 dollar. Je betaalt dus ongeveer 50 dollar voor het bedraden. Voor dat geld zou ik het toch zelf doen..

Methoxy7
2 februari 2012, 13:47
Ze hebben 2 verschillende soorten he, gewone pre-wired en de hand-wired. In de hand-wired gaan de gewone "dure" GFS pickups (Strat setje kost normaal 60 dollar), ipv. oem rotzooi zoals in de goedkope. Ik heb er geen ervaring mee, maar het zal geen complete troep zijn. Zitten alpha potmeters in, niet de beste ooit maar voldoet wel. ff een rekensommetje: pickups 60 dollar + alpha pots 6 dollar + switch 5 dollar + slagplaat 15 dollar = 86 dollar. Je betaalt dus ongeveer 50 dollar voor het bedraden. Voor dat geld zou ik het toch zelf doen..

Tja, luiheid en vooral het gebrek aan technische kennis ... :soinnocent:
Misschien inderdaad alles apart bestellen, en dan eens kijken als ik iemand vind die mij ermee kan helpen ...

Thanks guys!