PDA

View Full Version : Rouge - On A Ride lead section VIDEO



USofguitar
31 januari 2012, 17:32
Hey guys,

Hier is een kleine update van mijn Youtube channel met een nieuwe video waar ik alle solo's van Rouge - On A Ride speelt.

Check de band hier (http://www.rougeunited.com) of direct op FB (http://www.facebook.com/pages/Rouge/110203895733981).

Mijn eigen website (http://www.ulrichschadeck.com).

Peace!


http://www.youtube.com/watch?v=FiaD064ct0I

Tias
31 januari 2012, 19:53
Klinkt lekker.

Guitarfreak
1 februari 2012, 12:35
Heel gaaf Ulrich!
Ik luister jullie E.P. nog regelmatig. De sound is gewoon af! Grooved als 'n malle.

Tot donderdag!

USofguitar
1 februari 2012, 18:21
Thx for showin' some love!!! :)))

MichaelSS
1 februari 2012, 19:49
Spelen kan je in ieder geval! Gaaf zeg.

USofguitar
2 februari 2012, 08:48
Dank je wel Michael! :)

Duhsjaak
3 februari 2012, 03:40
Hi
Heb de EP in de auto. Woon in het woeste westen en dan zijn de volumes waaraan een mens soms behoefte heeft niet helemaal te rijmen met de behoeften van de buren. En ik vind hem nog goed binnen te houden die EP.

Having said that, vraag ik mij af wat je met deze post voor ogen hebt.
Je kunt uitstekend gitaar spelen, maar door alles uit het verband te rukken vind ik dat je meer stuk maakt dan opbouwt. Die solo's vind ik juist in de context van de liedjes heel goed werken.

Tenzij je bij het verscheiden van Ted Nugent (zie Gitarist met vossenstaart in het subforum Off topic) zijn plaats wil innemen.......

Kortom, snap er niks van.
Vriendelijke groet, Gus

USofguitar
3 februari 2012, 17:25
Hi
Heb de EP in de auto. Woon in het woeste westen en dan zijn de volumes waaraan een mens soms behoefte heeft niet helemaal te rijmen met de behoeften van de buren. En ik vind hem nog goed binnen te houden die EP.

Having said that, vraag ik mij af wat je met deze post voor ogen hebt.
Je kunt uitstekend gitaar spelen, maar door alles uit het verband te rukken vind ik dat je meer stuk maakt dan opbouwt. Die solo's vind ik juist in de context van de liedjes heel goed werken.

Tenzij je bij het verscheiden van Ted Nugent (zie Gitarist met vossenstaart in het subforum Off topic) zijn plaats wil innemen.......

Kortom, snap er niks van.
Vriendelijke groet, Gus

Hey Gus,

Leuk dat je Rouge EP goed vindt. Als ik mag... Zou ik het tof vinden als je die rond jou laten luisteren en weten wie Rouge is. Ter info spelen we trouwens op zondag bij 3FM Bring It On! tussen 18:00 en 18:20.

Ik heb naar die Off-topic video gekeken. Ik denk dat ik snap wat je bedoelt. Haha

Eigenlijk wil ik alleen mijn naam en de naam van mijn band spreiden. Ik was door een vriend geadviseerd om hier en paar videos te plaatsen. Dus dit doe ik.

Aan de andere kant ben ik sinds juli 2011 afgestudeerd van de Popacademie, Enschede. Ik ben op zoek naar nieuwe leerlingen en meer projecten. Ik dacht dus dat dit een goede idee was.

Dat is een beetje het verhaal. Meer is er niet. Die is de eerste video van een lange serie denk ik. Daarna ben ik van plan om die videos en mijn CV te sturen naar productie.

Take care.
Ulrich

The Lo Lands
4 februari 2012, 10:39
Eigenlijk wil ik alleen mijn naam en de naam van mijn band spreiden. Ik was door een vriend geadviseerd om hier en paar videos te plaatsen. Dus dit doe ik.

Aan de andere kant ben ik sinds juli 2011 afgestudeerd van de Popacademie, Enschede. Ik ben op zoek naar nieuwe leerlingen en meer projecten. Ik dacht dus dat dit een goede idee was.

Dat is een beetje het verhaal. Meer is er niet. Die is de eerste video van een lange serie denk ik. Daarna ben ik van plan om die videos en mijn CV te sturen naar productie.

Ulrich Hoi Ulrich! Ik begrijp dat je uit commerciël oogpunt je band en je naam wilt verspreiden. Persoonlijk vind ik het jammer dat je het dan ook hierbij laat. Je bent een technisch en theoretisch goed onderlegde gitarist en zou dus veel meer kunnen bijdragen aan dit forum. Maar je geeft aan dat er niet meer is. Ik zou best graag wat lessen van je willen krijgen maar helaas woon ik niet in de buurt. Ik hoop dat je toch overweegt wat meer bij te dragen aan dit forum en ook eens reageert op andermans berichten :-) Er zitten een hoop goede muzikanten en leuke persoonlijkheden op dit forum en wie weet wat daar uit kan voortvloeien...

On topic: Video ziet er goed uit. Mooie gitaar ook! Sluit me tevens aan bij Gus zijn mening :-)

USofguitar
7 februari 2012, 11:37
Hoi Ulrich! Ik begrijp dat je uit commerciël oogpunt je band en je naam wilt verspreiden. Persoonlijk vind ik het jammer dat je het dan ook hierbij laat. Je bent een technisch en theoretisch goed onderlegde gitarist en zou dus veel meer kunnen bijdragen aan dit forum. Maar je geeft aan dat er niet meer is. Ik zou best graag wat lessen van je willen krijgen maar helaas woon ik niet in de buurt. Ik hoop dat je toch overweegt wat meer bij te dragen aan dit forum en ook eens reageert op andermans berichten :-) Er zitten een hoop goede muzikanten en leuke persoonlijkheden op dit forum en wie weet wat daar uit kan voortvloeien...

On topic: Video ziet er goed uit. Mooie gitaar ook! Sluit me tevens aan bij Gus zijn mening :-)

Hey Milo,
Maak je geen zorg. Ik ben niet hier alleen voor mijn eigen promotie. Ik heb al op meerdere andere post gereageerd. Met mijn volgende video ga ik een demo doen van mijn Breedlove akoestische gitaar. Alleen gaat dit wel over Rouge, toch? En dit was toch de vraag. Haha :)
Als je vragen hebt over bepaalde onderwerpen laat me maar weten. Ik verlicht je graag over theorie of andere muziek gebonden onderwerpen.

En bedankt voor de complimenten, hoor. ;)

Ulrich