PDA

View Full Version : Music man John Petrucci, waar te koop?



hugo
4 juni 2003, 17:16
Weet iemand waar ze een Musicman John Petrucci model te koop hebben (liefst met piezo), Feedback had er een maar die is pleitte.
Thanks,

Hugo

Maiden Michiel
4 juni 2003, 18:18
Mag ik zeggen dat ik Music Man een afgrijselijk lelijk merk vind?

Ibanez RuleZ
4 juni 2003, 18:22
bij TAGS (the american guitarstore in enschede) hadden ze een 6 en een 7 snaar staan. op dit moment zijn die lui aan het verhuizen, dus gesloten, maar zij hebben ze.

Harrald

master G
4 juni 2003, 19:42
Mag ik even zeggen dat ik de musicman Petrucci echt supersexy vind 8-)

Matsvansanten
5 juni 2003, 07:22
een paar maanden geleden hadden ze bij dijkman in amsterdam er nog 2 hangen geloof ik...wat voor het waren weet ik alleen niet...

Nesker
5 juni 2003, 08:17
Mag ik zeggen dat ik Music Man een afgrijselijk lelijk merk vind?

Mag ik zeggen dat ik Music Man een super merk vind :???: :lol:

oohja, je kunt hem ook gewoon bestellen.

ik heb al mijn Music Man's bij Double-D besteld, dus moet je daar maar even naar toe bellen. ( zeer goede service )

Ibanez RuleZ
5 juni 2003, 09:30
musicman = erg mooi geluid, bespeelbaarheid fenomenaal en

ZO ONTZETTEND LELIJK

:-D

Harrald

Anders Destium
5 juni 2003, 10:01
> Hugo


De MM Petrucci is er in véél verschillende kleuren, ik zou eerst zelf kijken welke je mooi vindt en daar achteraan gaan. Gelijk de eerste de beste snaaien is ook leuk, maar daar kan je spijt van krijgen. Ze zijn gewoon te bestellen, maar je moet gewoon wat geduld hebben...

Geef mij trouwens maar een Iba JPM (zie onderschrift :) )

niels5150
5 juni 2003, 10:57
dude, heb je geld te veel!

Bates15
5 juni 2003, 11:01
ja, die dingen zijn ontzettend duur. Voor het zelfde geld laat je er twee namaken, zelfde specs.... twee kleuren......

hugo
5 juni 2003, 12:56
Ze zijn inderdaad vrij prijzig het is ook niet voor mezelf maar voor een collega, die was er superenthousiast over en was van plan er een te kopen maar die was net verkocht.

Anders Destium
5 juni 2003, 13:40
ja, die dingen zijn ontzettend duur. Voor het zelfde geld laat je er twee namaken, zelfde specs.... twee kleuren......

Ik krijg bij namaken altijd een beetje vervelende smaak in de mond, net als bij Epi en Squier waar hetzelfde geldt (tegenwoordig). Alleen de échte is THE REAL DEAL, anders is het FAKE... Als ik een gitaar laat bouwen zou ik altijd mijn eigen ideeen doen in plaats van een ander model na te bootsen. Het lijkt me verschrikkelijk om altijd op een gitaar te moeten spelen waarvan ik weet dat het niet de echte is ;)

Raffel
5 juni 2003, 13:47
ja idd, ik zou mooi die Ibbi op gitaarmarkt kopen... Sterker nog, ik had m bijna gekocht :S

Anders Destium
5 juni 2003, 14:30
Ik ben 2e bij die JPM P3, dus die vlieger gaat 80/90% zeker niet op :-(

Wie weet komt er nog eens eentje langs, er staat momenteel ook weer een Jem bfp op gitaarmarkt (er is dus nog hoop :) )

Bates15
5 juni 2003, 22:03
[quote}
Ik krijg bij namaken altijd een beetje vervelende smaak in de mond, net als bij Epi en Squier waar hetzelfde geldt (tegenwoordig). Alleen de échte is THE REAL DEAL, anders is het FAKE... Als ik een gitaar laat bouwen zou ik altijd mijn eigen ideeen doen in plaats van een ander model na te bootsen. Het lijkt me verschrikkelijk om altijd op een gitaar te moeten spelen waarvan ik weet dat het niet de echte is ;)[/quote]

Blijft een gevoel. Als je voor het geluid gaat krijg je hetzelfde.