PDA

View Full Version : Fender Precision S887054 Ivo Severijns



spirit
29 januari 2012, 18:09
Gelezen op het andere gitaarforum:

http://www.gitaar.net/forum/index.php?read,17,499220,499220

Jeroen_K
29 januari 2012, 19:19
En in het Nederlands, ik zag mn via een vriend op facebook staan dus ik dacht ik post m hier even:

Afgelopen vrijdagavond is vanuit de KANE backstage area in Ahoy tijdens Vrienden van Amstel mijn main Fender Precision bass gestolen.
Het serienummer is S887054 (vermeld op de headstock).

Opvallende kenmerken zijn;
-Oorspronkelijk wit van kleur, maar in de loop der jaren volledig gelijkmatig
(dus geen vlekken) verkleurd naar zachtgeel.
-De stevige, ongelakte hals met rosewood toets is uit één stuk, geen skunk
stripe dus.
-Pickups zijn vervangen door Seymour Duncan Quaterpounders.

Alsjeblieft, help mij dit instrument terug te vinden.
Stuur dit bericht door naar bevriende muzikanten,
marktplaatsspeurneuzen, speciaalzaken etc etc.

Laat me weten, als je wat hoort, ziet of ruikt.
Ik ben nog wel even wakker, vrees ik.

Thanks, Ivo

ivoseverijns@gmail.com

http://www.gitaar.net/forum/index.php?file,17,file=18600

ieme
29 januari 2012, 22:21
Mooi kut, ik hoop dat ie boven water komt. Was Ivo z'n een-na-laatste gig met kane, 1978 is volgens mij Ivo z'n main bas geweest toen ie bij brood speelde...

spirit
29 januari 2012, 23:29
Mooi kut, ik hoop dat ie boven water komt. Was Ivo z'n een-na-laatste gig met kane, 1978 is volgens mij Ivo z'n main bas geweest toen ie bij brood speelde...

Bij kane heb ik Ivo vooral op een rode, en laatste tijd op een (daphne?) blauwe zien spelen.

Mr.Fingers
29 januari 2012, 23:34
Wel sneu dat hier direct iedereen opspringt (is al 57 keer op m'n facebookwall gepasseerd), terwijl er voor een particulier waarschijnlijk niet eens de moeite voor gedaan wordt


EDIT: zie het nu zelfs al op telegraaf :???:

Pepe
30 januari 2012, 01:25
Sterker nog, hij is al 234 keer op mijn facebook langsgekomen van voornamelijk vrienden (vrienden?) die niet weten wie Severijns is en een Precision niet zouden herkennen als ze er tegen aan liepen.
Het zal wel een bonding ding zijn dan.

spirit
30 januari 2012, 07:38
Ik ben dan waarschijnlijk nog van een heel oude stempel, want ik heb géén Facebook. Ik zoek mijn vrienden nog graag zelf uit:soinnocent:

bass blom
30 januari 2012, 07:43
inderdaad, viel mij ook al op, een gewone sukkel heeft pech en iemand die in een 'beroemde' band zit die verder vaak toch ook flink afgezeken wordt krijgt nu ineens uit alle hoeken steun.

vaag kuddegedrag. :dontgeti:

spirit
30 januari 2012, 08:05
Ik zie indeze rubriek toch ook andere topics staan van gitaren die gestolen zijn van "bekendere" gitaristen, maar omdat het nu iemand van (ex)Kane is, komen er opeens zulke reacties, over kudde gedrag gesproken....:seriousf::supercool::sssh:

Jeroen_K
30 januari 2012, 10:55
Wel sneu dat hier direct iedereen opspringt (is al 57 keer op m'n facebookwall gepasseerd), terwijl er voor een particulier waarschijnlijk niet eens de moeite voor gedaan wordt


EDIT: zie het nu zelfs al op telegraaf :???:

Even ter verdediging van mezelf, ik doe dit niet omdat hij bekend is, sterker nog, ik heb een hekel aan de muziek van Kane.

Ik reageerde hierop omdat niemand het verdient dat zijn instrument gejat wordt en ik weet hoe kut het is, de sg van mn broer is een aantal jaar geleden gejat bij een inbraak.

Ik zou dit voor iedereen doen.

Het is logisch dat hier meer mensen op reageren, omdat hij de mogelijk heeft om het breder te verspreiden. Als mijn gitaar gejat zou worden komt het niet in de krant, maar ik zou blij zijn als het wel gedaan werd want de kans dat je hem terugkrijgt wordt toch aanzienlijk groter.

Kim Wilson
30 januari 2012, 11:05
inderdaad, viel mij ook al op, een gewone sukkel heeft pech en iemand die in een 'beroemde' band zit die verder vaak toch ook flink afgezeken wordt krijgt nu ineens uit alle hoeken steun.

vaag kuddegedrag. :dontgeti:
Feit is dat hij een heleboel mensen bereikt als hij het op Facebook zet. Ik deel in principe elk bericht van gestolen waar, dus deze ook. En deze komt bij veel mensen voorbij, omdat Ivo veel Facebook-vrienden heeft.

Bassbitch
30 januari 2012, 14:33
Ik zie anders ook genoeg gestolen gitaren, camera's, auto's, honden en weet ik wat nog meer op Facebook langskomen die niet van beroemde medemensen zijn.