PDA

View Full Version : Weer serieus aan de slag



nusti
28 januari 2012, 19:19
Hoi, ik ben Martijn uit Tilburg.

ik heb tot mijn 30ste heel veel met muziek gedaan en verschillende instrumenten gespeeld en in bands gespeeld, bas en gitaar. Na de geboorte van mijn oudste zoon is het allemaal op een zeer laag pitje komen te staan met als diepte punt de verkoop van mijn gitaren en basgitaar, omdat ze toch stonden te verstoffen.
Een jaar later kreeg ik van mijn vrouw een nieuwe steelstring (phoenix multiplex gitaar) en ben het weer langzaam gaan oppikken. Vorig jaar een mooie epi steelstring uit '87 gekocht en weer redelijk serieus gaan pingelen. Totdat ik werd gevraagd of ik niet in een coverbandje wil spelen? ben nu in de markt voor een goede strat en ben hard aan het inspelen en oefenen.

Harry
30 januari 2012, 10:02
hoi Martijn, welkom!! Ik denk dat dit forum het vuurtje nog wel verder kan aanwakkeren!

Watchmaker
31 januari 2012, 23:53
Altijd goed om de draad weer op te pakken - weet er alles van, inclusief (bijna) alles verkopen! Veel plezier alvast!

nusti
3 februari 2012, 09:48
bedankt!

Nou, met het pezier gaat het wel goedkomen. Aan het begin van de week heb ik mijn nieuwe gitaar op kunnen halen. Het is de London City Spitfire MK2 geworden. Deze is wel wat aangepast door de gitaarbouwer waar ik hem heb gekocht, bijvoorbeeld de laklaag op de hals verwijderd, deel van de electronica vervangen.
Ook heb ik een Boss em-70 pedaal aangeschaft...spelen is leuk!

bass blom
3 februari 2012, 09:59
:cheerup: goed man, het blijft jeuken nietwaar?

terrasbeest
3 februari 2012, 10:15
bedankt!

Nou, met het pezier gaat het wel goedkomen. Aan het begin van de week heb ik mijn nieuwe gitaar op kunnen halen. Het is de London City Spitfire MK2 geworden. Deze is wel wat aangepast door de gitaarbouwer waar ik hem heb gekocht, bijvoorbeeld de laklaag op de hals verwijderd, deel van de electronica vervangen.
Ook heb ik een Boss em-70 pedaal aangeschaft...spelen is leuk!

Je bent het blijkbaar niet verleerd:seriousf:

wireman
3 februari 2012, 14:05
en dit bericht is van wanneer?......

nusti
5 februari 2012, 00:28
een week geleden....

GitaarlesvanKoen
9 februari 2012, 20:33
Hoi Martijn,
Welkom! Ik ben hier zelf ook vrij nieuw, maar als muziek in je bloed zit zal het nooit weggaan en zal je het snel weer oppakken!

Veel speelplezier.
Enjoy!