PDA

View Full Version : Sonic of Ruins of Life - Gitaarwinkel Alphen aan den Rijn



Sonic of Ruins of Life
27 januari 2012, 17:31
He mensen,

Er zit een leuke, goede gitaarwinkel in Alphen aan den Rijn:
www.kauffmannsguitarstore.nl
Zit er bijna elke dag omdat ik die man ook goed ken :P
Al hebben jullie vragen over iets dan kan ik dat ook gewoon aan hem vragen :)
Echt een aanrader om er een keer heen te gaan, een vriend van hem geeft er ook gitaarles in de avond, maar dat staat ook allemaal op de site.

Succes!

Rock on, Sonic

:zz:

(PS, check ook even mijn sites als jullie willen :soul:)

www.ruins-of-life.yolasite.com (Mijn echte serieuze band)
www.renj.yolasite.com (Mijn doelloze band)
www.youtube.com/laserman537 (Mijn officiele YouTube kanaal)
www.soundcloud.com/sonic-samples (Mijn officiele Soundcloud kanaal)
www.mijnalbum.nl/Album=YCXORB8P (Mijn officiele MijnAlbum kanaal) [Mijn Gear]

bass blom
27 januari 2012, 17:45
is dit nieuw ofzo? elke post met je naam beginnen?

:dontgeti:

Sonic of Ruins of Life
27 januari 2012, 18:14
He, @bass blom,

Ja dat ben ik gewoon zo gewent om op forums te doen, zodat mensen sneller zien van wie iets is, het is me op andere forums zelfs gevraagt te doen, daarom doe ik het nu ook eigenlijk..

Rock on, Sonic (En ja, dat ben ik ook gewent om te doen xd)

:zz:

hole
28 januari 2012, 13:11
..ik twijfel nog steeds.

bass blom
28 januari 2012, 13:14
twijfelt gezellig mee :D

Duhsjaak
29 januari 2012, 14:47
Hi
Kijk eigenlijk nooit op dit sub forum. En da's misschien maar goed ook. Raak er helemaal mee van de kook!
Is Duhsjaak nou Gus of is Gus nou Duhsjaak.
Fijne zondag toch nog! Gus of eh.......

Ace 1.15.19
29 januari 2012, 15:18
Iedereen alle officiële websites al gecheckt?

Jeroen_K
29 januari 2012, 16:36
Via google vond ik alleen maar fansites van zn band, dus gelukkig staan hier alle officiële links :cheerup:

Swaag
29 januari 2012, 16:37
Nou Sonic, hier zal niemand je vragen om met je naam te openen.
Sterker nog: je naam staat links van je bericht.... dus je naam in je post is niet nodig.
En wellicht nog eens aandacht voor de "deetjes en teetjes"?

Trouwens, je gitaarwinkelvriend zou op eens op de volgende link moeten kijken:
http://www.gitaarnet.nl/adverteren.php

Ace 1.15.19
29 januari 2012, 16:50
Ik heb serieus eens even gekeken en ik vind die Duesenberg Dragster 1 (http://www.kauffmannsguitarstore.nl/product-details.php?product=349) er rete gaaf uit zien!

En over de website van je band:
Ik vind het een zootje. Enorm grote foto's op de homepage, da's niet handig. En waarom alles in het Engels geschreven? Dat lijkt mij (nog) niet nodig. Het lettertype in het algemeen vind ik ook te groot, dat maakt pagina's onnodig lang. De foto's onder 'Line up' voegen niks toe, die zijn al te vinden op de homepage. Die foto van de drummer slaat werkelijk alles. :p Ik zou een korte introductie plaatsen op de homepage en bij Line up iets meer over jezelf vertellen, als individueel bandlid. Dat hoeft niet veel te zijn want dat is vaak ook irritant en gewoonweg niet boeiend. Maak de foto's ook wat kleiner. Ik vind er ook erg veel overbodige features tussen zitten, zoals een chat box, games, store. Wie gaat er nu al shirtjes van je kopen? Misschien leuk voor vrienden maar je ziet dat dit van een website komt waar je vervolgens alleen nog maar je logo of tekst in hoeft te vullen. Bovendien zijn ze zeer prijzig naar mijn mening. Wat voegt een landkaart bij 'Location' toe? Een vermelding bij je introductie dat je uit A a/d Rijn komt is voldoende. Ik vind tegenstrijdige informatie op jullie site: de ene keer spreken jullie van een tweede gitarist en ergens anders staat dat die nog volgt. Ik vind hem ook niet terug bij de line up. En die introductie bij jullie YouTube-liedjes kennen mensen na één keer wel. Niet nodig om die dus steeds te herhalen, zeer storend!

Is er ook nog iets goed aan vraag je je dan af? Ja, de poll. Ik heb eerlijk gestemd. Wel jammer dat het in zo'n iellig vakje staat.

Maar een website is mijns inziens nu nog niet belangrijk. Het is mooi dat jullie op die leeftijd wat muziek kunnen maken. Daar leer je ook nog eens ontzettend veel van. Hebben jullie die nummers zelf geschreven? Ik ben niet thuis in het metal genre dus ik kan niet zeggen dat ik het eerder gehoord heb.

Succes in ieder geval!

bass blom
29 januari 2012, 17:10
goeie site voor proguitar89 om te roven :D

Ace 1.15.19
29 januari 2012, 17:11
Heb net nog gekeken bij R&J maar dat is echt :stop:.

bass blom
29 januari 2012, 17:14
inderdaad :seriousf:

Ace 1.15.19
29 januari 2012, 17:14
Maar om even terug te komen op die winkel, lijkt me een mooie toko! Ik zou daar wel eens een middagje willen testen.

Sonic of Ruins of Life
29 januari 2012, 17:53
He Ace 1.15.19

Bedankt voor de tips voor de site :)
Het is ook gewoon eigenlijk meer voor vrienden en onszelf.
En ik vind het gewoon goed dat je gestemt hebt, want dan ben je teminste eerlijk.
En ja de nummers zijn zelf geschreven ;)
En idd dat R&J is zeker slecht, dat is gewoon allemaal in 1 dag gemaakt omdat we helemaal niks te doen hadden, mja het was toen leuk voor ons.
Succes met misschien kijken naar die gitaarwinkel, want daar ging dit eigenlijk allemaal over... mja geeft niet :P

Rock on, Sonic

:zz:

hole
30 januari 2012, 08:24
goeie site voor proguitar89 om te roven :D

:rofl:

10 tekens

Dirk_Hendrik
30 januari 2012, 21:54
Mooi. A ad Rijn heeft dus een nieuwe zaak sinds het stoppen van City Music waar je niet aan de gitaren mocht zitten (an nota bene netjes vragen). Gefeliciteerd, Ik hoop dat deze eigenaar beter snapt wat klantenbinding inhoudt. Ik vond een 1-uurs busritje Dirk Witte al heel snel aantrekkelijker dan een 15 minuten busritje City Music.

I veet in elk geval waar ik binnenkort m'n pedalen ga laten bakken:
http://www.kauffmannsguitarstore.nl/product-details.php?product=225

bass blom
30 januari 2012, 22:30
:seriousf:

zou hij ook maple bakken?
en dan vooral rosewood maple. daar is ook vraag naar hoorde ik gisteren :D

Swaag
30 januari 2012, 22:35
Ook mooi: onder dat item staat een foto (van Arnold van Dongen), daar boven staat: "klik voor grotere foto's".
Kijk uit hoor, het wordt erg groot..

beruk
30 januari 2012, 22:36
hij heb geen lefties, knoeier

Sonic of Ruins of Life
31 januari 2012, 07:38
He,

Ja het is zeker de moeite waard om er te gaan kijken,
Hij heeft er super veel verstand van, kan gewoon lekker wat drinken, bijpraten over van alles en nogwat.
En nee hij is dus geen knoeier, hij weet waar die mee bezig is, hij speelt ook bij Ilse de Lange, en koopt alleen dingen in waar hij van weet dat het goed is.

Rock on, Sonic

:zz:

Ace 1.15.19
31 januari 2012, 13:00
Zegt dat niet elke zaak? :sssh:

Sonic of Ruins of Life
31 januari 2012, 17:46
@Ace 1.15.19

Ja dat kunnen ze miss wel allemaal zeggen,
Maar je kan et ook zelf gaan bekijken.
En je ziet of mensen slechte dingen hebben of dat het gewoon goede kwaliteit is.
Dus je moet niet ":sssh:" doen want je bent er waarscheinlijk zelf nog nooit geweest.. Dus moet je et ook niet zo gaan beoordelen, zeg et alleen maar hoor maar denk wel ff na voordat je iets zegt..

Rock on, Sonic

:zz:

Rizz
3 februari 2012, 20:36
Mooi. A ad Rijn heeft dus een nieuwe zaak sinds het stoppen van City Music waar je niet aan de gitaren mocht zitten (an nota bene netjes vragen). Gefeliciteerd, Ik hoop dat deze eigenaar beter snapt wat klantenbinding inhoudt. Ik vond een 1-uurs busritje Dirk Witte al heel snel aantrekkelijker dan een 15 minuten busritje City Music.

I veet in elk geval waar ik binnenkort m'n pedalen ga laten bakken:
http://www.kauffmannsguitarstore.nl/product-details.php?product=225

Blij dat ik niet de enige ben die problemen had met City music! De manier waarop hij eruit is gegaan is niet zoleuik, maar wat een vent joh!

Kaufman is idd een leuk zaakje, zolang je voor electrisch en in het bijzonder tele's gaat.. Hele aardige kundige vent en wil je ook graag helpen..

beruk
3 februari 2012, 23:12
En nee hij is dus geen knoeier, hij weet waar die mee bezig is, hij speelt ook bij Ilse de Lange, en koopt alleen dingen in waar hij van weet dat het goed is.

Weet ie niet, hij heb geen lefties!

Sonic of Ruins of Life
4 februari 2012, 12:07
@beruk

Dus, omdatie geen "lefties" heeft is het meteen een slechte zaak?
Als je zoiets wilt dan kan je dat aan hem vragen en besteld hij dat.
Hij gaat dat niet zomaar inkopen, want er komen weinig mensen voor.
Anders blijft hij daar ook telkens mee zitten...
Als je iets wilt en hij heeft het niet, vraag je dat gewoon ;)
Dus hij denkt juist goed na voor hij beslissingen neemt.

Rock on, Sonic

:zz:

Jeroen_K
4 februari 2012, 12:36
Joh hij zit gewoon te fucken, niet alles zo serieus nemen jongen ;) zeker niet van een leftie!

Sonic of Ruins of Life
4 februari 2012, 14:47
He @Jeroen_K

Haha omg idd :seriousf:
Je hebt gelijk ;)

Rock on, Sonic

:zz: