PDA

View Full Version : ESP guitars 2012. de nieuwe modellen!



YannickH
26 januari 2012, 23:54
ongelooflijk wat esp allemaal uitbrengt dit jaar:o
gewoon SUPER!!!
en jeff hanneman krijgt een eclipse signature!
http://www.espguitars.com/news/2012-newmodels.html

Sanderltd
27 januari 2012, 00:03
Daar zitten cool dingen tussen! Ik was eventjes aan het hopen dat ze opnieuw een gitaar met de bekende "cockstock" gingen uitbrengen, maar het was "maar" een signature van die van Anthrax. :( Ik snap nog steeds niet waarom ze ooit van dat type headstock zijn afgestapt.

YannickH
27 januari 2012, 00:19
die is inderdaad heel mooi! beter dan die nieuwe headstocks!

The Unforgiven
27 januari 2012, 05:45
Damn, ik ben normaal niet van de signature gitaren, maar ik vind die van Kirk Hammett echt enorm gaaf!

Bijl
27 januari 2012, 11:00
Jeff Hanneman met een Eclipse, bizar! In de vroege jaren zag je Slayer wel eens met Les Pauls (met Floyd Rose) maar de laatste 20 jaar hoorde Jeff Hanneman toch altijd zeggen dat zijn ideale gitaar een strat body heeft.

Ik vind die Whitechapel gitaren wel vet, mooi spul!

Grindpad
27 januari 2012, 12:30
ik vond het eigenlijk wel meevallen allemaal....

(nee, ik ben niet zo'n vastgeroeste zuurpruim die alleen maar over fender of gibson kan bazelen, ik ben metalgitarist)

de enige die ik wel echt gaaf/grappig vond, was die South of Heaven gitaar

en de klassieke KH met oranje sticker blijft wel erg vet

pueblo
27 januari 2012, 12:43
http://www.espguitars.com/images/news/new2012/KH-DC.jpg
:crazyhappy:

TimoSomers
27 januari 2012, 13:19
Gave modellen man!

.slash.
27 januari 2012, 14:41
Damn, ik ben normaal niet van de signature gitaren, maar ik vind die van Kirk Hammett echt enorm gaaf!

+1!

Enorm gave axe.

The Unforgiven
27 januari 2012, 16:09
Verdomme, nu heb ik er echt serieus gas voor. Volgende week mijn Tokai ophalen, hopen dat het daarna gezakt is want ik wil ook nog een DV Mark versterker.

The Unforgiven
21 februari 2012, 07:56
BUMP!
Zijn ze al ergens te koop? Ik vraag me namelijk af wat die dingen moeten kosten.

Gate
21 februari 2012, 11:48
Ook benieuwd naar!
Ik heb helemaal niks met Whitechapel maar die signature gitaren van die lui zijn vet! :)

bass blom
21 februari 2012, 11:56
doe mij maar zo'n volcano red :p

Malle Eppie
21 februari 2012, 17:06
Mmmmm, dan ben ik wat minder enthousiast over de nieuwe '12 line. Hanneman op een Eclipse? 2 juni maar eens kijken hoe het staat en of er ook stickers op gaan (of een old-skool ketting).

De AW-7 van Whitechapel vind ik wel weer erg gaaf alleen had ik de Rob Caggiano sig liever met een reversed headstock gezien.

Maar ik had zo gehoopt op een Ltd T-7 model van Stef Carpenter...

Braindead
21 februari 2012, 18:16
Die Kirk Hammet signature, of moet ik zeggen die ibanez artist, leek me op het eerste gezicht wel vet tot ik las dat die gouden pickups ook steriele emg's zijn. Echt jammer want dat had een mooie gitaar kunnen zijn. Jef Hannneman sign/ eclipse met Kahler is wel geinig en de LTD MKH 7 in black Satin is niet verkeerd net als de AW en BS 7 van LTD.

Waar hebben ze die planken liggen?

The Unforgiven
21 februari 2012, 20:10
Die Kirk Hammet signature, of moet ik zeggen die ibanez artist, leek me op het eerste gezicht wel vet tot ik las dat die gouden pickups ook steriele emg's zijn.

Of een Gibson Les Paul Double Cut ;). Die Emg's kunnen er altijd nog uit hè, dat zou ook het eerste zijn wat ik zou doen.

Thiez
21 februari 2012, 21:12
Ik vind die nieuwe horizons wel fraai. Mooie topjes hebben die. vooral die bruine quilt vind ik er lekker uit zien.

Braindead
21 februari 2012, 21:32
Ja, klopt die kunnen er nog uit maar vervolgens moet je dan weer nieuwe pickups potmeters en de hele mikmak kopen dus echt aantrekkelijk is dat dan niet meer.


Of een Gibson Les Paul Double Cut ;). Die Emg's kunnen er altijd nog uit hè, dat zou ook het eerste zijn wat ik zou doen.

minoin
22 februari 2012, 11:13
Oehhh, die Ben Savage 7-string gaat van mij worden dit jaar, vet ding! Ik ken die hele gitarist niet, maar die gitaar ziet er briljant uit.

The Unforgiven
2 maart 2012, 20:12
De LTD KH DC staat op Thomann en is te koop vanaf 8 maart. Gaat wel flink wat geld kosten(€1150) maar ik vind hem echt geweldig.
http://www.thomann.de/nl/esp_ltd_kh_dc_stbc.htm?feedid=59575