PDA

View Full Version : Nieuwe versterker gezocht, 75 watt, 400 euro max



stefanpakkert
26 januari 2012, 19:21
hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe versterker minimaal 75watt, heb rond de 400 te besteden welke zullen jullie mij aanraden.

Groet stefan

arcane
26 januari 2012, 19:27
Hoi Stefan,

In je andere topic ben je op zoek naar een footswitch omdat de footswitch die je reeds hebt niet werkt met jouw versterker. Ik hoop toch niet dat de reden is dat je een andere versterker zoekt.
En mocht je sowieso een andere versterker willen, waarom zoek je dan nog een footswitch?

Over de versterker:
Buizen, transistor, moddeling?
Thuis of bandje?
Welke muziekstijl wil je er mee spelen?

stefanpakkert
26 januari 2012, 19:39
Hoi Stefan,

In je andere topic ben je op zoek naar een footswitch omdat de footswitch die je reeds hebt niet werkt met jouw versterker. Ik hoop toch niet dat de reden is dat je een andere versterker zoekt.
En mocht je sowieso een andere versterker willen, waarom zoek je dan nog een footswitch?

Over de versterker:
Buizen, transistor, moddeling?
Thuis of bandje?
Welke muziekstijl wil je er mee spelen?

Footswitch zoek ik voor me broertje.

versterker voor bandje, we spelen veel van acdc ,greenday ,blink. beetje die richting van muziek geen metal.

Joreeen
26 januari 2012, 22:34
Koop je een Fender Mustang IV of een Vox VT100 en gaan man! ;)

o0rollo0o
27 januari 2012, 09:22
2e hand marshall jcm800 voor acdc!!!! Of een iets van blackstar? Dat zijn ook wel veelzijdige amps.

Bijl
27 januari 2012, 13:33
2e hand marshall jcm800 voor acdc!!!! Of een iets van blackstar? Dat zijn ook wel veelzijdige amps.

Yep, +1. Greenday en Blink182 gaat ook goed met die amps.

Rutger Molenberghs
27 januari 2012, 14:40
Waarom minimum 75w? Staar je niet blind op wattages. De gemiddelde 50w lampencombo is ruimschoots voldoende om in een bandje te spelen. Een Vox AC-30 op oorlogsvolume bvb. is niet uit te houden en die is 'maar' 30w.

stefanpakkert
27 januari 2012, 16:19
Maakt ook neit zo veel uit qua wattage , we spelen toch het meest op PA