PDA

View Full Version : Klaar om je gitaar te verbranden?



Rizz
25 januari 2012, 20:18
Niet perfect, maar zo jong!!!!! omfg


http://www.youtube.com/watch?v=kJmCKY1SR-E

Jedeel
25 januari 2012, 20:57
Kan me toch niet voorstellen dat dit lieverdje van acht jaar van deze muziek houd.

Maar goed....... ze is razend snel en goed.



Edit: Mijn duizendste post is mij ontgaan ;-)

Rizz
25 januari 2012, 21:05
Kan me toch niet voorstellen dat dit lieverdje van acht jaar van deze muziek houd.

Maar goed....... ze is razend snel en goed.



Edit: Mijn duizendste post is mij ontgaan ;-)

heb nog meer gezien en het is er wel ingebakken, maar wie heeft er niet iets van z'n ouders meegekregen..

En gefeli, nu officieel bij het meubilair! :cheerup:

Thyrif
25 januari 2012, 22:04
Fuck......

LemmyNL
25 januari 2012, 23:12
Ik denk nou krijgen we toch een gitaar modificeer topic:crazyhappy:"

maar nee hoor. Gewoon een of andere kutkleuter die papa's pleurusherrie naspeelt en niet eens foutloos. Tssss.

























:seriousf:

budje
25 januari 2012, 23:19
niets verbranden, er zijn zoveel slechte gitaristen die geweldig zijn om naar te luisteren!!!

meul
29 januari 2012, 01:48
waanzinnig he :-) toch altijd interessant om te zien hoe de 1 vol verlangen verder prutst terwijl het de ander zo makkelijk af gaat.. waar zit nou toch dat knopje....:???:

wireman
2 februari 2012, 11:25
En wij bij het eeuwig duffe Hollands got talent, voice, X fracture en die andere zooi meisjes met hoepels en balletdansjes promoten... yeah... sure..

Rizz
2 februari 2012, 12:33
En wij bij het eeuwig duffe Hollands got talent, voice, X fracture en die andere zooi meisjes met hoepels en balletdansjes promoten... yeah... sure..

Dan is het toch veel leuker als een klein meisje met een veel te grote en puntige gitaar de gitarist van de huisband eruit speelt! :D

JazzBass
8 februari 2012, 16:34
Gewoon geniaal.. Als ik een koter krijg, krijgt deze ook zsm een gitaar, rammen met die bende!