PDA

View Full Version : DEAN Dealer en Prijslijsten?



Lacrymosa
4 juni 2003, 14:28
Zie titel

CheerS!!

gerrekat
4 juni 2003, 14:35
Feedback in Rotterdam is de enige officiele dealer in nederland, maar levert geen USA modellen uit vooraad!

in hun nieuwste folder stond tot mijn verbazing een faded denim Hardtail voor een hele redelijke (lees goedkoop en dat had ik niet van ze verwacht) prijs 2300 EURO geloof ik, dat zal een de lage dollar liggen.

Normaal kosten ze rond de 3000........

Maar teon ik er langs ging om een Shure SM57 mic te kopen stond ie er niet dus of verkocht of nog niet binnen!

Maar ze kunnen wel alles bestellen, ik weet nog wel een heel geschikte dealer in de US zeer betrouwbaar, zeer scherpe prijzen en een goede regeling betreft de belasting/invoerrechten, kan je met hem in contact brengen.

Hij is de huisdealer van de Dean Owners of America!

Lacrymosa
4 juni 2003, 14:47
sorry, ligt toch net ff iets boven mn budget, zien er wel geil uit, maar net ff iets te duur

iig bedankt voor de info

CheerS!!

gerrekat
4 juni 2003, 14:59
Zocht je een hardtail dan???

wel eens aan de Euro modellen gedacht die worden handgemaakt in de Tjechische republien zijn van superkwaliteit, seymour duncan PU's AAA tops etc.

de prijs een een stuk gunstiger denk rond de 900-1000 EURO voor een EVO, ICON of Caddy die liggen het dichst bij een hardtail!

Bert Bakkebaard
4 juni 2003, 15:21
sorry, ligt toch net ff iets boven mn budget, zien er wel geil uit, maar net ff iets te duur

iig bedankt voor de info

CheerS!!

Sloeber! :D

Lacrymosa
4 juni 2003, 15:23
sorry, ligt toch net ff iets boven mn budget, zien er wel geil uit, maar net ff iets te duur

iig bedankt voor de info

CheerS!!

Sloeber! :D

nee, student

CheerS!!