PDA

View Full Version : Nirvana - All Apologies Cover



Thewisbone
25 januari 2012, 17:46
http://soundcloud.com/thomasvdzee/thomas-all-apologies

Heb eigenlijk alleen de lyrics gebruikt en mijn eigen deuntje gebruikt die ik eigenlijk heel vaak gebruik haha.

Maar is het wat mannen?

Groeten T

:hippie:

beruk
25 januari 2012, 23:15
Het is zeker wat:
Te sloom naar mijn smaak
Je hebt een leuke stem!
Ik zou ervoor gekozen om het kenmerkende motiefje toch in de cover te verwerken, jouw keuze maakt het nogal onherkenbaar.

Duhsjaak
26 januari 2012, 08:35
Hi
Wat? Dat is het zeker.
Mijn smaak is iets aan de slome kant, dus dan val jij niet zo op.
Ga jij maar lekker stemmen.
Ik zou toch een kenmerkend motyfus in de koffer verwerken, dat maakt jou beter herkenbaar.
Vreindelijke groet, Gus

Beruk kent mij misschien een klein beetje in de tussentijd, dus ik hoop dat ie zich niet in de maling genomen voelt.
Het leek mij welk tamelijk aardig eens een cover van hem te maken met een kleine eigen twist.

rijsberman
26 januari 2012, 08:45
Je eigen deuntje lijkt wel heel veel op Michel van Anouk, om maar een dwarsstraat te noemen. Als je wat dichter bij het origineel blijft, is het idd wat herkenbaarder. En van mij mag het tempo ook wel wat omhoog.

Thewisbone
26 januari 2012, 11:51
Aha dankje voor het commentaar.
Misschien wat harder en sneller hmm ja, volgende nummer dan maar haha.

Maar Anouk verrek ja, Arggghh dacht heb wat cools zelf verzonnen.
Nja fuck Anouk haha.

Thewisbone
26 januari 2012, 23:20
Ohja! over 2/3 weken heb wij ons eerste optreden, een half uurtje.

Waarbij ik de leadsinger ben.. haha word nog wat best scary.. zo'n 150/200 mensen komen.

Duhsjaak
27 januari 2012, 16:30
Hi
Op Anouk? Hmmmmm..... Ik stel voor dat je je niet laat ontmoedigen. Dat Michel lijkt op alles ongeveer, met als gevolg dat alles ook een beetje op Michel lijkt.
Zolang je er maar niet zoals Anouk (hahaha - heeft ze misschien gedacht -, oh, wat ben ik toch provocerend!!!!!!!!) bij ieder optreden spontaan bij uit de doeken doet dat je er een nat poesje van krijgt, lijkt mij dat er geen wolkje aan de lucht is.

Lekker doorgaan!
Vriendelijke groet, Gus

Thewisbone
27 januari 2012, 17:19
Haha, duhsjaak u bent echt geniaal!!