PDA

View Full Version : UNDD (Unexpected New Danelectro Day)



Mr.Fingers
24 januari 2012, 21:12
Vanavond kwam een (basspelende) kameraad langs, en zei dat hij een cadeau'tje" had voor mij, omdat ik wel eens een schroevendraaier in zijn instrumenten zette, en wat soldeerwerkjes opknap. Dus ik denken: "setje snaren, altijd leuk"... Bleek het nogal groot te zijn voor een setje snaren... Bleek het dit te zijn...

http://kitarablogi.files.wordpress.com/2011/12/danelectro-59-dc-bk-1.jpg

Danelectro '59 DC, met boston koffer.


SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET! :rockon:

pasqual
24 januari 2012, 21:17
Mooi! En? Komt er ook geluid uit? en zo ja, klinkt het ook een beetje?

Mr.Fingers
24 januari 2012, 21:19
Geluid komt eruit, instant dozige jaren '60 klank!

DemolitionColorScheme
24 januari 2012, 21:20
Nice! Dàt is pas een bedankje!

pasqual
24 januari 2012, 21:26
Vertel die kameraad van je ff dat ik ook een schroevendraaier en een soldeerbout heb en niet geheel toevallig een lege gitaarstandaard:). Mooi kadootje! Ik ben wel nieuwsgierig naar die Danelectro's.

humbucker
24 januari 2012, 21:34
Netjes!! Zoeentje wil ik ook nog eens. DADGAD tuning en heel de dag Kashmir spelen!

pueblo
24 januari 2012, 21:52
mooie bedanking :crazyhappy:

macwilliams
24 januari 2012, 23:42
Best wel sympathiek eigenlijk.

RUIS
24 januari 2012, 23:47
Ik herinner me plots dat ik ook wel eens een schroevendraaier in instrumenten zet en graag soldeerklusjes opknap en dat ik Mr.Fingers als een (basspelende) kameraad beschouw...

Duhsjaak
25 januari 2012, 06:25
Hi
Ikzelf en andere kleine genieën zijn te herkennen aan het gegeven dat wij dit 'Danella's' noemen, terwijl wij toch nooit in het algemeen over 'zij' praten als wij een gitaar of bas bedoelen.

Met Han S de discussie gehad over 'dozig' klinken. Dat geluid van een doos die geluid maakt wordt babbel genoemd in Noord Holland, maar ik vermoed dat je toch wel iets anders bedoelt. Maar wat een schiiiiiiiiiiitterend kenmerkend/eigen hoog komt daar uit hè?

Ik heb zowel longhorn gitaar als longhorn bas en kan je vertellen dat ze mee de kist in gaan terwijl ik de rest gewoon weggeef. Al was het maar door Link Wray en The Twang Masters.

Je was toch al een held in mijn ogen, maar nu (en dan nog wel helemaal zonder dat je het wist) ben je nog weer een treetje hoger in de hierarchie.

Dit onderscheidt de mannen van de jongens. En dan zo'n klote smiley vanzelf.

OK!~ Het maakt hebberig, denk ik. Op je verlanglijst verschijnen spontaan deze twee:

http://i51.tinypic.com/sq72v9.jpg

Pracht ding/pracht cadeau! Veel plezier ermee.
Vriendelijke groet, Gus

Mitch
25 januari 2012, 09:39
Netjes!! Zoeentje wil ik ook nog eens. DADGAD tuning en heel de dag Kashmir spelen!

What he says :ok:
Gefeliciteerd!

lindstrom
25 januari 2012, 09:48
Heel tof bedankje!!

Maar vind het persoonlijk echt geen mooie gitaar :makeup:

zoon van Piet
25 januari 2012, 11:15
Heel tof bedankje!!

Maar vind het persoonlijk echt geen mooie gitaar :makeup:

Boeie! :) ;)

guitarkid
25 januari 2012, 11:27
Mooi!! Ik had overigens de 12-string versie, maar die redde het toch niet :(
Ik blijf het een heerlijk ding vinden, al was het maar om te zien!
@Gus: mooie foto!

Kakihara
25 januari 2012, 12:15
SCOTS ! Mudbuggy* ! jeuj!
Gefeliciteerd.

*edit : Of Mojo box natuurlijk, lijkt me toepasselijker.

Mr.Fingers
25 januari 2012, 17:59
Ik heb zowel longhorn gitaar als longhorn bas en kan je vertellen dat ze mee de kist in gaan terwijl ik de rest gewoon weggeef.
Je was toch al een held in mijn ogen, maar nu (en dan nog wel helemaal zonder dat je het wist) ben je nog weer een treetje hoger in de hierarchie.


Ik zal de gegevens voor het testament ASAP doormailen ;)

En met "dozig" bedoel ik het in de letterlijke zin van het woord: als een doos. Dus geen preut ;)

.slash.
25 januari 2012, 18:06
Netjes!! Zoeentje wil ik ook nog eens. DADGAD tuning en heel de dag Kashmir spelen!

+1!

Gaaf ding, instant Page...:airguitar:

Buzzel
25 januari 2012, 18:37
Vette gitaar man! Wat een bedankje toch maar is die kapotte LPB repareren. Wie weet.

Nu wil ik ook een deanelectro :seriousf: