PDA

View Full Version : Diverse jaargangen Gitarist, Guitar, Guitar Player, Gitaar Plus, G & B af te halen!



REC Sound
24 januari 2012, 17:20
Voor de liefhebber: diverse jaargangen van de magazines Gitarist, Guitar, Guitar Player, Gitaar Plus, Gitarre & Bass (niet allemaal compleet).
Af te halen in Amsterdam tijdens kantooruren.
Interesse? Neem contact op via info@recsound.nl

Mitch
24 januari 2012, 23:02
Even een algemene reactie naar degenen die rapporteren: hoe is gratis af te halen spam :???: Laat een geïnteresseerde er gewoon zijn voordeel mee doen.

Tabula Rasa
24 januari 2012, 23:13
Mitch, ik zie nergens gratis staan hoor.

REC Sound
25 januari 2012, 09:57
Het gaat inderdaad om GRATIS magazines. Naast de genoemde magazines hebben we ook nog een groot aantal exemplaren van tijdschrift OOR.

Harry
25 januari 2012, 10:09
sympathieke actie!

Jasper.
25 januari 2012, 10:10
:( ik wou dat ik in amsterdam woonde :chicken: :seriousf:

Tabula Rasa
25 januari 2012, 12:29
Het gaat inderdaad om GRATIS magazines. Naast de genoemde magazines hebben we ook nog een groot aantal exemplaren van tijdschrift OOR.
cool!!! heel erg tof. Misschien doneren aan een lokale bibliotheek zodat heel veel mensen er profijt van hebben?

beruk
25 januari 2012, 12:30
cool!!! heel erg tof. Misschien doneren aan een lokale bibliotheek zodat heel veel mensen er profijt van hebben?
Hangt van de bibliotheek af denk ik. Bibliotheek in Utrecht is geabonneerd bijvoorbeeld en bind ze in voor iedereen toegankelijk.

REC Sound
27 januari 2012, 10:58
Helaas, bibliotheek is niet geïnteresseerd. En aangezien zich ook nog geen liefhebber heeft gemeld, ben ik bang dat ze in de papierbak zullen verdwijnen... Dus bij deze een laatste oproep!