PDA

View Full Version : Bieden op London City Ospry Dark Blue



9000donuts
24 januari 2012, 15:02
Goedemiddag!

Allereerst mijn excuses voor het feit dat ik waarschijnlijk 2 gedragsregels overtreed waaronder:
- Het kennismakingstopic overslaan
- Posten op een verkeerde plek (ik heb wel gezocht, maar kon niet zozeer een betere plek vinden dan hier).

Probleem:
Uit nieuwsgierigheid wilde ik graag een London City Ospry Jazz gitaar proberen en heb daarom voor een klein bedrag geboden op de website van daanauctions. Nu is mij een gelukje overkomen, wat inhoud dat ik van een maat een Fender JazzMaster kan overnemen :crazyhappy:

Dus, is er iemand die interesse / behoefte / ambitie / etc.. heeft om mij te overbieden op daanauctions (al is het een euro) en daarmee een London City jazzgitaar op zn naam te schrijven?

Gegevens:
Het betreft kavel 22 van de 88 uit categorie muziek en instrumenten met titel: Elektrische gitaar, LONDON CITY, model Ospry Dark Blue (690) RW cream

Kavelref.: 12BU 537
Sluiting: 25-01-2012 20:30

Er staat een auto-bod op van €55 dat een maximum heeft van €58 (:???:)

Wie weet alvast bedankt en anders....was het het proberen waard :dontgeti:

Gr. Kees

Hendriks
24 januari 2012, 15:10
Ach dan heb je een LC voor 55 , die raak je gemakkelijk kwijt voor laten we zeggen 56? :) .

9000donuts
24 januari 2012, 15:16
Ja wie weet;
maarja, misschien is er iemand die zelf 59 ofzo wil bieden :-)

Trocar
24 januari 2012, 15:27
Voor mensen die willen bieden: hou er rekening mee dat je ook 19% btw en 16% veilingkosten betaalt over het bedrag dat je biedt bij dat soort sites.

wietse
24 januari 2012, 15:57
de veiling is nog lang niet afgelopen en het is net zoals met ebay op het laatst schiet de prijs omhoog, dus maak je maar geen zorgen.
trouwens dat is geen jazzgitaar maar een jazzmaster achtig iets, een wereld van verschil.
en het kennismakingstopic is hier niet verplicht, we beginnen hier niet als een stel kleuters pieter te roepen als iemand zich niet voorstelt zoals op het gitaar.net forum.

9000donuts
24 januari 2012, 16:07
ja dat over die bijkomende percentages klopt inderdaad, was ik vergeten te vermelden..enne relax; ik verwacht geen kritische reacties van mensen die hun mening willen geven...het is slechts een oproep, en dat daar een foutje in staat...:)
in iedergeval bedankt voor de reacties; hoop dat iemand nog gaat overbieden en anders raak ik hem vast elders kwijt

De V
24 januari 2012, 21:08
Geen zorgen, je zal echt wel overboden worden.
Zoals wietse zegt is de veiling nog lang niet afgelopen en 58 eu is echt niks voor zo'n gitaar.

frekie
26 januari 2012, 23:01
Ik zie geen veiling op Daan Auctions? :dontgeti:

refused199
26 januari 2012, 23:43
je bent ook een dag te laat;)

Rafke Pafke
27 januari 2012, 09:01
En is er iemand die daar een goede slag heeft kunnen slaan? Was er zelf even over aan het twijfelen op een spitfire te bieden maar heb er toch maar van af gezien.