PDA

View Full Version : metalgitarist gezocht (Twente)



cazmodean
24 januari 2012, 12:52
Metalgitarist gezocht voor nieuw te starten project in omgeving Wierden/Hengelo. Op dit moment hebben we een drummer, bassist en gitarist, maar zijn we op zoek naar een goeie gitarist met enige podiumervaring.

Daarnaast zijn we op zoek naar een zanger, dus mocht je een gitarist zijn met zangstem, dan zou dat helemaal mooi zijn.

Op dit moment oefenen we nog in Wierden, maar dat wordt binnenkort waarschijnlijk Hengelo. Allen zijn muzikanten met ruime podiumervaring en doel van de band is nummers schrijven, demo maken en optreden.

Renss
26 januari 2012, 13:40
Ik heb zelf lang in Twente gewoond (ben ook gitarist) en ken daar nog wel wat meer gitaristen. Eentje is een vriend van mij en zoekt ook een band,.. daaraan heb ik net de link doorgestuurd.

Succes met de zoektocht!

cazmodean
31 januari 2012, 10:14
Super, bedankt. Hopelijk reageert hij.

Tias
31 januari 2012, 12:07
Jammer dat het in twente is.
Want verder voldoe ik aan alle criteria.

marter544
1 februari 2012, 19:47
Als jullie nog geen gitarist hebben wanneer je in Hengelo repeteert, wil ik het ook wel eens proberen, Wierden is me wat ver om elke keer met het OV te gaan..

cazmodean
6 februari 2012, 10:33
Als jullie nog geen gitarist hebben wanneer je in Hengelo repeteert, wil ik het ook wel eens proberen, Wierden is me wat ver om elke keer met het OV te gaan..

Kun je ook zingen?