PDA

View Full Version : Vraag: blokkeren van een user..



hole
23 januari 2012, 15:13
kan dat?

Dus alle posts, PM's etc etc?

bass blom
23 januari 2012, 15:16
negeerlijst doet posts
of die ook PM doet weet ik niet

hole
23 januari 2012, 15:18
Ben niet zo bekend met de forumsoftware. Waar vindt ik die lijst.
Thanks alvast

edit: gevonden.

AHHHHHHHHHH rust

HaroldA
23 januari 2012, 15:19
Wordt je zelfs via PM lastig gevallen? Gewoon doorsturen naar 1 der mods, die tikt die gebruiker wel op z'n vingers.

hole
23 januari 2012, 15:19
Nee, ik wordt niet lastig gevallen. Maar ik wil van de betreffende persoon gewoon helemaal niets , maar dan ook niets meer lezen/zien/horen/

Wil hoofdzakelijk posts blokkeren dus, als PMs dan ook worden geblocked is dat mooi meegenomen.

piezo
23 januari 2012, 16:08
De "betreffende persoon" die jij waarschijnlijk bedoelt, verdient wat mij betreft een "custom" negeerknop in de forumtaakbalk. <Negeer "betreffende persoon">

hole
23 januari 2012, 16:12
Haha..

laatste topic was gewoon de druppel.. En dan kun je wel zeggen 'lees het dan niet' maar ja, ik kan het dan niet laten. dit werkt prima zo.

HaroldA
23 januari 2012, 16:19
Shit, nou ben ik wel benieuwd...

Wat ik vervelend vind aan de negeerlijst is dat je nog wel steeds ziet dat die persoon iets getypt heeft, je weet alleen niet wat.

hole
23 januari 2012, 16:21
Shit, nou ben ik wel benieuwd...

Wat ik vervelend vind aan de negeerlijst is dat je nog wel steeds ziet dat die persoon iets getypt heeft, je weet alleen niet wat.

Jawel, je kunt iets aanklikken en dan zie je het alsnog

edit: en als je wil weten om wie het gaat, dan kun je een PM sturen. ;)

HaroldA
23 januari 2012, 16:22
Jawel, je kunt iets aanklikken en dan zie je het alsnog

Ah, dat is dan een functie van na de "grote update". :ok:

bass blom
23 januari 2012, 17:08
Ah, dat is dan een functie van na de "grote update". :ok:

neehoor, was er al lang

Sinner1980
23 januari 2012, 19:13
Apart verhaal dit:???:

Je wilt een user blocken omdat je niet kunt laten om zijn of haar posts te lezen. Blijkbaar vind je ze toch interessant of is het een soort zelfkwelling die je op één of andere manier plezierig vindt...

Ik had vroeger ook iets dergelijks met één van mijn He-man poppen.
Als ik ermee speelde zinde het me niet; vond het een verschrikkelijk ventje.
Toch heb ik hem leren negeren en hem laten toekijken hoe ik vrolijk verder speelde met de pupkes die ik wel leuk vond;)

Gearjunkie
23 januari 2012, 20:41
Ik had vroeger ook iets dergelijks met één van mijn He-man poppen.
Als ik ermee speelde zinde het me niet; vond het een verschrikkelijk ventje.
Toch heb ik hem leren negeren en hem laten toekijken hoe ik vrolijk verder speelde met de pupkes die ik wel leuk vond;)

Dit is wel een ontboezeming zeg... respect!!!

Maar Hole, ik heb zo'n gevoel dat jouw allergie met hele speciale elementen te maken heeft of niet?? Lekker blijven lachen joh! Jezelf druk maken kan je nog vaak genoeg...

grayfink
23 januari 2012, 21:39
Iedereen heeft dat gevoel wel eens bij bepaalde personen. Maar die negeerlijst werkt ook niet prettig. Je ziet mensen reageren en dan ben je toch weer nieuwsgierig naar wat er eigenlijk stond. Gewoon lekker laten gaan zou ik zeggen.

Rinze
23 januari 2012, 21:45
Iedereen heeft dat gevoel wel eens bij bepaalde personen. Maar die negeerlijst werkt ook niet prettig. Je ziet mensen reageren en dan ben je toch weer nieuwsgierig naar wat er eigenlijk stond. Gewoon lekker laten gaan zou ik zeggen.

Wat zeg je? :D

Vroeger was het volgens mij ook zo dat je in quotes alsnog de tekst van de door jezelf genegeerde persoon las. Dat maakte het op zich al vrij zinloos.

hole
23 januari 2012, 23:14
Maar Hole, ik heb zo'n gevoel dat jouw allergie met hele speciale elementen te maken heeft of niet?? Lekker blijven lachen joh! Jezelf druk maken kan je nog vaak genoeg...

haha, ik zeg niks ;) Maak me er ook niet druk om, maar ik hoef die onzin gewoon niet meer te lezen.

Mitch
24 januari 2012, 11:45
Wat zeg je? :D

Vroeger was het volgens mij ook zo dat je in quotes alsnog de tekst van de door jezelf genegeerde persoon las. Dat maakte het op zich al vrij zinloos.
Ja, da's nog steeds zo. Ik vermoed dat dat er ook niet uit te halen is met de software, omdat de post van iemand is die niet op je negeerlijst staat.

FNaRK
10 februari 2012, 19:48
haha, ik zeg niks ;) Maak me er ook niet druk om, maar ik hoef die onzin gewoon niet meer te lezen.

je vindt me niet meer lief :(


:makeup:

piezo
10 februari 2012, 19:55
Jij bent helaas niet de enige, die alleen maar "onzin" bijdraagt aan het forum, Fnark.















Er is er nog één .......