PDA

View Full Version : Boss 30 cube bass-amp



hansies
4 juni 2003, 11:14
Hoi, ik ben van plan om een Boss Cube 30 Bass -amp te kopen, wie heeft er al een en wat is de kwaliteit van dit spul.
bedankt
Hansies

Nicci
5 juni 2003, 00:12
ik speel geen bas, maar heb de Cube 30 voor gitaar. prima versterkertje. door z'n formaat en prijs natuurlijk beperkt, maar goed genoeg voor van alles en nogwat. ik verwacht eerlijk gezegd dat de bas-versie niet onder doet voor de gewone Cube 30. wat ga je er mee doen? ik zou er niet direkt de podia mee bestormen. zeker niet met bas. dan is 30 watt toch wat beperkt.

hansies
5 juni 2003, 08:11
ik speel geen bas, maar heb de Cube 30 voor gitaar. prima versterkertje. door z'n formaat en prijs natuurlijk beperkt, maar goed genoeg voor van alles en nogwat. ik verwacht eerlijk gezegd dat de bas-versie niet onder doet voor de gewone Cube 30. wat ga je er mee doen? ik zou er niet direkt de podia mee bestormen. zeker niet met bas. dan is 30 watt toch wat beperkt.
Hallo, ik zou de cube voor bas alleen thuis gebruiken, maar toch wat geluidsvolume willen en hoop dat deze compacte box hiervoor geschikt is.
Hansies

Nicci
5 juni 2003, 09:15
Kopen dat ding.

Phyrexian
5 juni 2003, 09:58
Ik wist niet dat er ook een Cube bestond voor bass, maar dit terzijde.
Speel ook eens over de Peavey Microbass, dat is een prachtige kleine amp voor thuis. Ik heb hem ook en hij is gewoon fantastisch in klank!!
125 euro ongeveer. ik heb geen idee hoeveel die Cube kost eigenlijk? jij?

hansies
5 juni 2003, 12:07
Ik wist niet dat er ook een Cube bestond voor bass, maar dit terzijde.
Speel ook eens over de Peavey Microbass, dat is een prachtige kleine amp voor thuis. Ik heb hem ook en hij is gewoon fantastisch in klank!!
125 euro ongeveer. ik heb geen idee hoeveel die Cube kost eigenlijk? jij?
Hoi, de Cube 30 Bass kost 304€, kijk maar eens op de website van Roland.
www.roland.be/
groeten
Hansies