PDA

View Full Version : Seymour Duncan Joe Bonamassa pickups



SloeGin
22 januari 2012, 15:25
Vers van de pers. Signature pickups voor Joe Bonamassa.

http://www.seymourduncan.com/blog/new-product/introducing-the-custom-shop-joe-bonamassa-signature-pickup-set/

Dennis_Ajax
22 januari 2012, 15:30
Helaas maar 1959 setjes?

kassie
22 januari 2012, 15:34
Vers van de pers. Signature pickups voor Joe Bonamassa.

http://www.seymourduncan.com/blog/new-product/introducing-the-custom-shop-joe-bonamassa-signature-pickup-set/

Dat zal Seymour ook wel mooi gevonden hebben... dat Joe even langskwam met zijn originele 59's.. en de boodschap 'maak er maar wat moois van'. Ik begrijp alleen niet hoe anders de pickup nu is t.o.v. bijv; de antiquity of de 59 paf replica..

Maar marketing doet ook wat natuurlijk

Pepe
22 januari 2012, 17:03
Iedereen heeft een paf ding dus dan scherp je de marketing aan, dan plak je er een naam op.
De ene paf heeft wat meer windingen dan de ander, of is iets anders gewonden, dus je kan nog jaren voort met pafje zus en pafje zo.
En Bonamassa rijmt op kassa, dat sowieso.

Terminus
22 januari 2012, 17:59
Dat zal Seymour ook wel mooi gevonden hebben... dat Joe even langskwam met zijn originele 59's.. en de boodschap 'maak er maar wat moois van'. Ik begrijp alleen niet hoe anders de pickup nu is t.o.v. bijv; de antiquity of de 59 paf replica..

Maar marketing doet ook wat natuurlijk

Volgens mij had Seymour zelf al een '59 (net als Larry DiMarzio) dus daar hoeft hij het niet om te doen. Maar het verschil met andere PAF-klonen is onduidelijk.

Mitch
22 januari 2012, 18:11
En Bonamassa rijmt op kassa, dat sowieso.
:D
Het is net als achterstevoren gedraaide platen: de waarheid zit vaak ingesloten op plaatsen waar je 'm niet onmiddellijk zoekt.

Pepe
22 januari 2012, 18:35
Volgens mij had Seymour zelf al een '59 (net als Larry DiMarzio) dus daar hoeft hij het niet om te doen. Maar het verschil met andere PAF-klonen is onduidelijk.

Het is vaag maar zoals ik het bekijk, de '59 heeft een ingebouwde Marshall, de Pearly Gates is een '59 waar Billy over geplast heeft, de Seth Lover is zoals Lover hem bedoeld heeft en de Antiquity is de Seth Lover met ingebouwde tijdmachine. Voodoo dude....

Larry had eerst een paf "van horen zeggen" en nu hij zijn eigen burst heeft heeft hij een paf van zichzelf.