PDA

View Full Version : Merel



Bechtold
22 januari 2012, 01:22
Ik kom me even voorstellen.

Mijn naam is Merel, 19 jaar, speel ongeveer 4/5 jaar en ik studeer momenteel gitaar op de rockacademie. Mijn stijl is metal, maar momenteel ben ik aan het verbreden.
Wat bands betreft speel ik in een death metal band Purest of Pain (www.purestofpain.com) en heb ik nog wat random bands op de rock. Sinds kort heb ik een telecaster '52 vintage (remake), waar ik echt heel blij mee ben, een LTD MH-305-FR die helaas niet helemaal in orde is. Verder heb ik nog twee jacksons een Ibanez (les paul geloof ik) uit de jaren 70. Qua versterker speel ik over een ENGL Ritchy Blackmore. Momenteel ben ik op zoek naar een 7-snarige gitaar.

Duhsjaak
22 januari 2012, 10:53
Hi
Welkom!
Heb je clip beluisterd. Mooie pot tering herrie! Heerlijk.
Als je meer over 7 snarige gitaren wilt weten, is het misschien een idee om even een post te plaatsen onder 'elektrische gitaren' (het sub forum). Of Timo Somers even een PM (Persoonlijk bericht) te zenden.

Misschien vertel ik je allemaal dingen die je allang weet.

Tot ziens/horens!
Gus

beruk
22 januari 2012, 11:52
Van harte welkom! Veel plezier alhier.
Ik heb weinig met metul, maar spelen kan je!

http://www.youtube.com/watch?v=uBUTutfReqE&feature=related
Ben jij toch?

Bechtold
23 januari 2012, 11:18
Bedankt voor de tip!

En ik heb inderdaad ook een youtube kanaal waar ik zo nu en dan een filmpje upload.

muziekschuur
23 januari 2012, 13:16
Ik heb het idee dat je e.e.a. aan die witte Ibanez hebt veranderd. Klopt dat? Of is dat een stock gitaar...

Bechtold
24 januari 2012, 00:43
Één ding is zeker. Dat is geen Ibanez haha. Helaas! Ik heb deze gitaar een keer gehad van een kerel die een keer een flinke import Koreaanse shitty gitaren verkocht voor 100 euro. Ik had deze van m gekregen omdat ik de body zo vet vond. Geloof mij, er komt echt prut geluid uit dat ding.