PDA

View Full Version : Ulrich Schadeck



USofguitar
21 januari 2012, 12:07
Hallo allemaal,

Mijn naam is Ulrich Schadeck. Ik ben een gitarist gebaseerd in Enschede, Overijssel. Ik speel gitaar sinds ongeveer 15 jaren. Ik heb klassieke gitaar en elektrische gitaar gestudeerd. De eerste tussen mijn 12 en 21. De tweede bij de Popacademie, ArtEZ conservatorium.
Ik ben me op gitaarnet aangemeld op advies van een vriend en student van mij. Ik hoop dat ik hier kennis met andere sympathische gitaar gekken gaat maken. Verder is het voor mij ook een kans om van mijn eigen projecten te laten zien en horen. :)


Tot zo op dit forum.

Groetjes,
Ulrich

TimoSomers
21 januari 2012, 18:23
Welkom! ;)

Guitarfreak
22 januari 2012, 02:28
Ulrich, Jip hier. Tof je hier te zien.
Laat je songs horen onder "Sounds", gaan mensen vet vinden!

Duhsjaak
22 januari 2012, 10:46
Hi
Volgens mij ben jij best sympatisch! Als taalcoach heb ik altijd wel wat te mekkeren, maar dat is sympatiek in NL.

Anders dan Jip zie ik je best wel zitten, maar ik zie je niet.

En ik ben vreselijk fan van het 'sounds' subforum, dus zijn warme pleidooi daarvoor doet mij goed.

Hartelijk welkom!
Vriendelijke groet, Gus

USofguitar
22 januari 2012, 17:23
Bedankt voor de groeten allemaal.

Sorry Gus. Ik kom origineel uit Franstalige Belgie en ik ga zeker nog een paar foutjes maken. Bedankt voor de inspanningen die je doet om mijn taalbeheersing te verbeteren. Serieus... ;)

Ik ga zometeen iets in de "sounds" sectie laten horen.

Tot later jongens.

Duhsjaak
24 januari 2012, 08:36
Bedankt voor de groeten allemaal.

Sorry Gus. Ik kom origineel uit Franstalige Belgie en ik ga zeker nog een paar foutjes maken. Bedankt voor de inspanningen die je doet om mijn taalbeheersing te verbeteren. Serieus... ;)

Ik ga zometeen iets in de "sounds" sectie laten horen.

Tot later jongens.

Hi
Woord gehouden. En Hoe!
Volgens mij komt de kreet: Vakmanschap is meesterschap (waarvan niemand behalve een aantal reclamebabbelaars weet wat dat nou precies betekent) uit Enschede.

Als ik al mag gokkekn naar de betekenis slaat ie op jouw band in ieder geval.
Vriendelijke groet, Gus

Thyrif
24 januari 2012, 10:09
Hoi, welkom! Ik ben erg benieuwd naar je toevoegingen aan het sounds forum!

USofguitar
24 januari 2012, 11:47
Hoi, welkom! Ik ben erg benieuwd naar je toevoegingen aan het sounds forum!

Hey Thyrif,

Hier (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?152306-Rouge) kan je mijn toevoeging vinden.

Ik hoor graag wat je ervan vindt.

Mvg,
Ulrich