PDA

View Full Version : Heey ik ben Ruubchens, en kijk hier aub naar? 100% sure you wil like it :P



Ruubchens
18 januari 2012, 15:41
Heey dit is Hunter's Moon van Andy McKee. Het wordt gespeeld door (mij) Ruben van Valderen en Arnaldo Lopez.

Leave comments/reacties please!

http://www.youtube.com/watch?v=JNzF4My0uYs

:lovelove:

-Martijn-
18 januari 2012, 15:56
Met zo'n spamtitel had ik niet veel verwacht eigenlijk. :hide:
Maar heel goed gespeeld, knap gedaan! Alleen die disonante tonen die je leraar er af en toe tussendoor speelt vind ik wat minder.
Is dat trouwens niet zo'n zelfde gitaar als dat Andy McKee heeft gebruikt bij zijn opname?

Ike57
18 januari 2012, 16:00
Welkom op het forum Ruben!

Jij was toch dit jaar één van de mensen die op de gitaarbouwersmeeting hebben gespeeld?

Ruubchens
18 januari 2012, 16:00
Met zo'n spamtitel had ik niet veel verwacht eigenlijk. :hide:
Maar heel goed gespeeld, knap gedaan! Alleen die disonante tonen die je leraar er af en toe tussendoor speelt vind ik wat minder.
Is dat trouwens niet zo'n zelfde gitaar als dat Andy McKee heeft gebruikt bij zijn opname?

Hahaa, Ja dat klopt het is de zelfde gitaar een Lowden F35, ik heb ook met hem gespeeld ;) Kijkt u maar eens even :P http://www.youtube.com/watch?v=PKURcD7HD1o

Alleen mijn gitaar heeft Cuban Mahogany, wat zelfs schaarser is dan Brazilian Rosewood :D EN HET KLINKT SUPER!

Ruubchens
18 januari 2012, 16:01
Welkom op het forum Ruben!

Jij was toch dit jaar één van de mensen die op de gitaarbouwersmeeting hebben gespeeld?

Hahaahaa, Ja dat klopt! :D
Leuk dat je je dat herinnert! ;)

Basvarken
19 januari 2012, 08:51
Ontzettend knap!

beruk
19 januari 2012, 10:12
Zeg dat.





Het is echter een niet zo interessant motiefje waardoor ik het toch associeer met muzak. Het zal wel een abberatie van me zijn.... :hide:

Duhsjaak
19 januari 2012, 10:53
Zeg dat.





Het is echter een niet zo interessant motiefje waardoor ik het toch associeer met muzak. Het zal wel een abberatie van me zijn.... :hide:

Hi
Abberatie? Klinkt nog zeldzamer dan Brazilian Rosewood.
Maar zeldzaam of niet, ben het er wel mee eens. Met zulke talenten stel ik voor:
- grijp de macht
- flikker dit videootje van YouTube
- als jij dit liedje wèl mooi vindt (zou kunnen)
- neem het dan helemaal zelf op
- want je bent beter dan je coach
- al was het alleen maar omdat een beetje knappe coach:
- minder dominant in beeld is + zorgt voor spaarzame heldere bijdrage
- iets waar het allebei aan ontbreekt
- niet zorgt voor een situatie waarbij mijn kritiek op hem is gericht ipv op jou

Abberatie lijkt op een zeldzame Amsterdamse aandoening, die nog wel eens op trad na heftige schrik: De Bibberatie.

Post geen dingen meer met coach, alleen nog van jezelf en de mensen die jij kiest en je niveau schiet omhoog.

Vriendelijke groet, Gus

Tias
19 januari 2012, 11:58
Klinkt fucking bruut.

Wat zijn die dingen die in die stellingkast staan xD?

vpilot
20 januari 2012, 19:44
Wow, wat goed gespeeld zeg. Ik vond het erg mooi. :ok:

superfly
20 januari 2012, 19:50
Klinkt fucking bruut.

Wat zijn die dingen die in die stellingkast staan xD?

Dat is een beetje off-topic kijk maar op

http://www.hartvanhout.nl/Home.html

Hè Ruben, leuk dat je ook op GN bent!

Sent from my iPad using Tapatalk HD