PDA

View Full Version : Drop Tuning Pedaal



JDB7
17 januari 2012, 23:29
Hallo,

Ik zou graag een drop tuning pedaal aanschaffen, nu twijfel ik tussen een Whammy DT of een Morpheus Drop Tune Pedal, ik heb al een Whammy 4 anders verkoop ik hem en koop ik een Whammy DT, of ik hou hem en koop een Morpheus Drop Tune Pedal.

Iemand ervaring met met 1 van deze pedalen of is er nog een ander pedaal die je aanraad.

Mvg Jeroen

Ace 1.15.19
17 januari 2012, 23:48
Ik heb geen er geen ervaring mee maar de Morpheus lijkt mij echt een ideaal pedaal. Klinkt prima in filmpjes maar ik vind hem redelijk prijzig. Het is echter wel een uniek geval.

JDB7
18 januari 2012, 10:32
Ik heb geen er geen ervaring mee maar de Morpheus lijkt mij echt een ideaal pedaal. Klinkt prima in filmpjes maar ik vind hem redelijk prijzig. Het is echter wel een uniek geval.

Ja daarom dat ik twijfel tussen beide ik kan nog 120€ krijgen voor mijn Whammy 4 dan moet ik nog een 180€ bij leggen voor een Whammy DT of ik hou gewoon mijn whammy en koop een Morpheus dan is het 185€ op die 5€ gaat het niet komen.

Maar ik heb ook veel zitten kijken op youtube en beide vindt ik ze goed, moeilijke keuze dus, maar alle reacties zijn welkom bedankt.

DemolitionColorScheme
18 januari 2012, 11:41
Een Drop Tuning pedaal? Okay, even voor de zekerheid:
waar wil je dit voor gaan gebruiken? Voor andere stemmingen? Dat gaat een whammy niet doen. Daarbij: mocht je iets voor een andere stemming willen, het zal nooit beter zijn dan fysiek stemmen, dus houdt dat in gedachten.

HaroldA
18 januari 2012, 11:56
Een Drop Tuning pedaal? Okay, even voor de zekerheid:
waar wil je dit voor gaan gebruiken? Voor andere stemmingen? Dat gaat een whammy niet doen. Daarbij: mocht je iets voor een andere stemming willen, het zal nooit beter zijn dan fysiek stemmen, dus houdt dat in gedachten.

Sterker nog: het zal altijd onnatuurlijk en digitaal klinken.

Lager stemmen? -> Lager stemmen!

Terminus
18 januari 2012, 14:04