PDA

View Full Version : VHT Special 12/20



Hendriks
17 januari 2012, 12:24
Iemand al ervaring met deze? Het idee dat hij 4 soorten buizen aankan spreekt mij wel aan.
http://www.vhtamp.com/avsp11220.html

Kakihara
23 oktober 2012, 15:58
Schaamteloze bump ... Ondertussen al iemand ervaring?

orangerocker
8 december 2014, 15:18
Bump: heeft ruim twee jaar later iemand hier wel ervaring mee?

Bates15
9 december 2014, 08:10
omg lol.. nope sorry

Ruud313
15 februari 2016, 19:27
Ok, volgende bump, ik ben erg geïnteresseerd in deze amp. Heeft iemand er al eens een bespeeld en weet iemand een winkel in Nederland of Belgie die hem op voorraad heeft? Thomann verkoopt de special 6, maar de 12/22 zie ik nergens in de buurt te koop staan.

Bates15
15 februari 2016, 21:56
Hahahaha.. wel vastberaden. Dat is best te waarderen. En helaas...

the sure thing
15 februari 2016, 23:20
Bel Guitarking in Boekel. Dealer van VhT


Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk

Ruud313
16 februari 2016, 07:55
Bel Guitarking in Boekel. Dealer van VhT

Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk

Bedankt voor de tip. Ze hebben geen VHT in het assortiment momenteel, dus heb ze een mailtje gestuurd.

the sure thing
16 februari 2016, 10:56
Vuile kutzakken zijn het. Naar het schavot!




Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk

Ruud313
18 februari 2016, 08:55
Hoe dan ook kunnen ze met niet helpen schijnbaar. We gaan verder zoeken.

Bates15
18 februari 2016, 10:47
Je bent wel volhardend in je zoektocht! Gas of weet je iets meer?

guitaraddict
18 februari 2016, 14:37
Heb er geen ervaring mee maar weet wel dat VHT een hele tijd geleden is overgenomen (de merknaam is overgekocht) en je kunt het oude merk VHT niet vergelijken met de nieuwe amps. Ik weet niet of dit van belang is maar laat het maar even weten.
Hetzelfde is bv ook gebeurd met Matchless een aantal jaren geleden.

Alf

Ruud313
19 februari 2016, 11:14
Je bent wel volhardend in je zoektocht! Gas of weet je iets meer?

Volhardend? Ik ben niet de topic starter, ik ben pas een dikke week geleden geïnteresserd geraakt in deze versterker. Of ik volhardend bent moet nog blijken dus. Gas? Ja, maar dat heb ik eigenlijk altijd wel ergens voor. Dat komt omdat ik ook na vele jaren experimenteren met verschillende versterkers en effecten nog altijd niet helemaal tevreden ben over mijn geluid, dus ik blijf zoeken naar verbetering. Die Special 12/22 lijkt me daar een goede volgende stap in. Een handwired head met reverb, tremolo en variabel vermogen die ik thuis en bij mijn band kan gebruiken én die zeer betaalbaar is, dat lijkt me wel wat.

VHT is verder volgens mij inderdaad niet meer de geweldige boutique-bouwer van weleer. De Special serie wordt in China gemaakt, maar is daardoor zeer gunstig geprijsd. De algemene opinie over de Special 12/22 en ook de Special 6 die ik zo op het www lees is zeer positief en dat maakt me erg nieuwsgierig. Helaas is Thomann de enige zaak 'in buurt' die ik kan vinden die VHT verkoopt en die hebben de Special 12/22 niet in het assortiment. Ik heb ze al gemaild om te vragen of ze een 12/22 kunnen leveren en welke randvoorwaarden daarbij gelden. Het is dus even afwachten wat ze zeggen.

Ruud313
21 maart 2016, 11:55
Even voor de geïnteresseerde lezer die over een half jaar dit topic gaat bumpen. Ik heb rondgemaild om uit te vinden waar ik deze versterker zou kunnen kopen. Thomann kan hem helaas niet leveren; ze hebben we een aantal VHT-versterkers in hun assortiment, maar deze kan daar om onbekende reden niet aan worden toegevoegd. Ik heb vervolgens VHT rechtstreeks gemail en die hebben me doorverwezen naar een winkel in Noorwegen (ID Musikk AS in Kristiansand). Schijnbaar is er geen andere zaak in noordwest Europa die deze versterker kan leveren. Ik heb zelf inmiddels al een andere versterker gevonden, dus ik ga de 12/20 niet meer uit Noorwegen bestellen.

Bates15
21 maart 2016, 12:06
Bedankt voor je update!!