PDA

View Full Version : (Luxe)probleem...



SBe
16 januari 2012, 21:21
(Luxe) probleem, ik heb vanaf het begin altijd al een zwak gehad voor strat's weet niet goed waarom, de looks, de sound, ....
Nu heb ik sinds enkele maanden een Fender AVRI Tele Thin Skin als tweede gitaar waar ik eigenlijk nog liever en veel meer op speel dan op m'n AVRI Strat, zowel qua sound en gevoel doet deze mij 'iets'... (moet hier denk ik geen uitleg aan geven)
Nu heb ik de kans om aan een schappelijke prijs een Custom Shop 63 Telecaster te kopen (lake placid blue relic, pracht van een gitaar).
Natuurlijk moet ik hiervoor een plank verkopen, mijn eerste gedacht, mijn strat, speel hier toch niet veel op (is nochtans een heerlijke gitaar), maar het is voor een Tele, dus zou ik niet beter de strat houden om diversiteit te behouden en mijn Tele verkopen... AAAaaaarch beslissingen..
Enige gedachten, ondervindingen, ervaring met Fender custom shop,.... steeds welkom - zo moet ik mij niet zo schuldig voelen :)

Oranjeaap
16 januari 2012, 22:04
Als je een goed gevoel hebt bij die tele, moet je hem niet verkopen.

Oranjeaap
16 januari 2012, 22:14
Ik heb 3 Gibson Les Pauls en ze zijn alle 3 verschillend. Kortom, verkoop de stratocaster?

SBe
17 januari 2012, 14:43
Strat staat te koop en er komt morgen al iemand langs...
Nu hoop ik natuurlijk dat ik hier geen spijt van krijg..
Een custom shop tele zal de wond wel helen :soinnocent:

AirheadR100
17 januari 2012, 18:05
Never nooit niet nakkes nada niemals een gitaar verkopen........spijt gegarandeerd; gewoon efkes lekker doorsparen en een standaard bijkopen of een extra haak in de muur, waar al meer gitaren hangen of staan kan er altijd nog wel 1 bij !!! Succes!!!