PDA

View Full Version : Mijn nieuwe amp :-)



niels_r
3 juni 2003, 20:57
Over een weekje ofzo ben ik de eigenaar van een van deze twee mooie nieuwe setjes.. Let niet op hoe ik de swr in elkaar geplakt heb (ik had geen hele foto).. het gaat om het idee :)

http://www.geocities.com/nielsradstake/index.html

Welke zouden jullie kiezen en waarom?

Niels

basswasp
3 juni 2003, 21:02
hmm... ik zou voor de SWR gaan, maar dan het dubbele, dus een WM4004 met een 4x10T...

precies zoals ik nu ook heb :)

niels_r
3 juni 2003, 21:17
Het dubbele wordt zeg maar net iets teveel.. :wink:

AllodoX
3 juni 2003, 21:35
Ik zou zelf voor de Hughes & kettner gaan, omdat dat een merk is met heel goed spul voor heel weinig geld. SWR is voor de meeste bassisten misschien bekender, maar heeft een heel plat geluid ( steriel ) en dat vind ik niet lekker. H&K heeft daarintegen een lekker warm geluid.

Clunk
3 juni 2003, 22:03
ik zal ook voor de h&k gaan...
waarom weet ik nog niet/... ghehe slim he?
wat kost ie eig?

wimpie
3 juni 2003, 22:42
Aloha,

Kep mn SWR Goliath III 4x10" for sale (deze klinkt niet steriel :-D :-D )

AllodoX
3 juni 2003, 23:47
'k heb het over de versterkers, wim ;)

AntY
4 juni 2003, 04:05
H&K amp + SWR cab?

Fred at the Bass
4 juni 2003, 07:44
Hoeveel kosten deze amps ?

Ruud
4 juni 2003, 09:31
Eeej wimpie, wamoettiekoste???? die goliath?
:???:

De Teng
4 juni 2003, 09:40
Ik zou sneller voor SWR gaan en dan wel een tweedehands professional series amp. Bij een goede winkel met garantie kun je je nooit een buil vallen. Cab zou ik SWR doen, maar goed.. .persoonlijke smaak he?

bassopotmus
4 juni 2003, 11:37
hmmm Hughes.......(beeld je Homer simpson in die een donut ziet)


Okee, ik ben al tijdje heel tevreden gebruiker van de cabs van dit masterlijke merk. Kan helaas weining info geven over de vertserkers, maar ik zou persoonlijk meer naar de hughes kant trekken, je hebt dan wel een 4x10" das toch wel fftjes anders als een 2x10".

Maargoed tis jou keus, we roepen toch maar onze eigen smaak hier.

niels_r
4 juni 2003, 12:45
Bedankt voor jullie reacties.

Een aantal van jullie gaf andere suggesties, zoals een tweedehandse enzo.. Dat gaat niet omdat ik hem bij de importeur uitzoek :). Het wordt dus óf de H&K óf de SWR. In eerste instantie zou ik de SWR nemen, maar gisteren kreeg ik het aanbod voor de H&K.

Ik ben er eigenlijk vrij zeker van dat ik de H&K neem :)

Niels

Bates15
4 juni 2003, 13:02
Aloha,

Kep mn SWR Goliath III 4x10" for sale (deze klinkt niet steriel :-D :-D )

Kost ie?

bassopotmus
4 juni 2003, 13:04
Bij importeur, krijg je dan een betere deal, leg es uit, wat was je aanbod van de Huges? Let us know allright?

Semafoor
4 juni 2003, 13:42
Aloha,

Kep mn SWR Goliath III 4x10" for sale (deze klinkt niet steriel :-D :-D )

Ik ben ook wel geïnteresseerd :).

wimpie
4 juni 2003, 17:46
eeehhh,

Kep m op Marktplaats staan en t hoogste bod tot nu toe is 620 euro.
GRTZ :amp:

bathmutz
5 juni 2003, 13:17
die H&K daar heb ik welleens op gespeelt, die viel nogal tegen. :cry:
ik was zeker een kwartier met die versterker aan het kutten en toen klonk ie nog niet.

die andere heb ik zelf geen ervaring mee, maar daar hoor ik wel positieve dingen over. :D

maar probeer ze uit! en ook andere, laat je niet afsluiten op alleen deze twee, door merknamen of wat ook. er zijn genoeg versterkers die mooi klinken.

BathMutZ