PDA

View Full Version : Impro over 1 akkoord



johantipker
15 januari 2012, 21:43
Eigenlijk heb ik hier al in geen jaren wat gepost...

bij deze: een impro over een groove in 1 statisch akkoord Cm, de groove komt uit Band in a Box en klinkt lekker blikkig..
daarover heen mijn gitaarspel opgenomen met een StudioProjectsB1 grootmembraan mic...


klik hier (http://www.mijnbestand.nl/Bestand-SUX3EGZ8BLNF.mp3)

Duhsjaak
18 januari 2012, 07:55
Hi
Er wordt nog weel eens gezegd dat ik te aardig ben.
Zal ik in 1 keer dat hele idee om zeep helpen?
Maar alleen als je belooft dat je het niet echt serieus neemt......... OK?

Nou heb je jaren niks gepost en dan doe je dit? En dan laat ik een stilte van 30 seconden vallen.

Mijn mening voor wat het waard is. En daarover kun je nog aardig discussieren.

Ik hoor een gitaar die aardig klinkt en een gitarist die daar heel muzikale stukjes uit haalt. En ik hoor zo'n batterijtjes konijntje van de televisie, waarin ze niet 1 maar 2 batterijtjes hebben gedaan.

Ik ken de taal, dus ik weet dat dat wat energiek werk met zich mee brengt, maar vraag me toch af of het niet te snel gaat. Daardoor komt de opbouw van de melodie in het gedrang. Dat is nou juist je sterke punt. Als je een mooi verhaal te vertellen hebt, is het wel handig als dat te verstaan is.

Having said that, ik hoop dat je toch nog weer het een en ander gaat posten, want aan dingen op het snijvlak acoustisch/jazzy hebben we hier een schrijnend gebrek.
Vriendelijke groet, Gus

johantipker
18 januari 2012, 17:01
Hee Gus, ik vind het harstikke leuk dat je reageert, En ik ervaar je post als opbouwend. Eigenlijk was dit een vrij intiem moment met mijzelf, van hoe ik studeer en dat soort dingen moet je wellicht helemaal niet willen delen.

:punk:


op het eind hoor je tot overmaat van ramp ook de hond nog blaffen... :sssh:

wellicht post ik nog eens iets met een kop en een staart...:cooler: