PDA

View Full Version : Curtis Novak witte Jazzmaster kapjes gezocht



PaulDesmondTutu
15 januari 2012, 19:28
Beste lezers,

Een aantal maanden terug heb ik een setje Curtis Novak Jazzmaster pickups besteld; een JM-V en een JM-90 voor de brug. Nu was ik zo stom om de kapjes van hem er niet bij te bestellen en dacht dat er wel Allparts kapjes op zouden passen. Niet dus. Omdat de verzendkosten van Curtis $40 bedragen dacht ik hier even rond te vragen of iemand toevallig 2 (witte) heeft liggen. Ik ben uiteraard bereid er voor te betalen.

Alvast bedankt!

Mr.Fingers
15 januari 2012, 19:44
allparts kapjes zijn voor japanse modellen. De kapjes van de American Vintage reeks gaan wel passen, dus daar kun je ook op zoeken (en de kapjes van Seymour Duncan ook, en Lollar, en...)

Mitch
15 januari 2012, 19:55
Ja precies. Ik heb nog één vintage white liggen ergens (dus meer crème), maar als het echt wit moet zijn: de US versie zoeken!

PaulDesmondTutu
15 januari 2012, 21:27
Wow, bedankt! Een probleem, geen enkel onlinezaak vermeldt of het Allparts kapjes of andere betreft. Thomann, Musicstore, Vox Humana, Tonefactory geen succes. Andere suggesties?

Mr.Fingers
15 januari 2012, 21:40
Heb je een muziekwinkel je buurt die dealer is van Fender? If so: daar gaan, en via daar bestellen. Kun je er zo aangeraken!

PaulDesmondTutu
15 januari 2012, 22:51
Ok, doe ik dat, even kijken hoe dat gaat.

Bedankt!

mulderden
16 november 2012, 13:44
Hallo allen,

een half jaartje later heropen ik de discussie, want heb precies hetzelfde probleem met de Novak jazzmaster pickups. Paul ben jij er in geslaagd om de juiste kapjes te vinden?
En Mitch, als je dat vintage white setje nog hebt liggen, zou je ze willen verkopen?

bedankt en groet, Dennis

PaulDesmondTutu
16 november 2012, 15:06
@mulderden,

Ja, ik heb Curtis zelf een berichtje gestuurd. Hij vond het niet nodig om mij voor de verzendkosten te laten betalen dus heeft hij de kapjes samen met pickups naar een andere klant in NL gestuurd. Die heeft toen de kapjes weer naar mij doorgestuurd. Prima verlopen. Misschien kan hij dat ook bij jou doen. Succes!