PDA

View Full Version : Queensryche



Fvddungen
3 juni 2003, 18:15
In de Heineken Music Hall.

Phoenix Rising
5 juni 2003, 23:51
Ik ben dus naar queensryche geweest, en ze waren echt super goed! Verassend was Sun Caged als support act, maar die waren natuurlijk ook weer zeer heftig. Queensryche is tegenwoordig toch niet echt meer een gitaarband, dat zag je ook tijdens het optreden. De tijd van lange en heftige twin solos is echt voorbij. Ze kunnen het nog wel, maar deden het gewoon maar twee keer ofzo.

Vooral Geoff Tate was echt super goed, die man kan gewoon zo goed zingen ook live. Hij haalt niet meer de hele hoge noten maar dat hoeft ook niet, alles is loepzuiver en nog steeds abnormaal goed.

Wel grappig ik stond op een gegeven moment naast Arjen Lucassen van Ayreon en Star One te pissen (tenminste, ik wist 99% zeker dat hij het was), maar ik ging nix zeggen want je moet een man niet storen terwijl ie staat te zeiken :D daarna ook nog ff de gasten van Sun Caged gesproken, heel kort, al met al echt een super avond!

Super Slinky
24 juni 2003, 07:27
Ik was ook bij dat concert. Achter mij stonden 2 fans het hele concert lang de nummers uitbundig mee te blèren en probeerden dat op de zelfde toonhoogte te doen als Geoff. Jammer dat dat niet lukte. Maar goed, ik vond de Operation mindcrime set het best. Vond het ook leuk om de nieuwe nummers te horen, hoewel het me nog niet veel zei.