PDA

View Full Version : Nieuw Van Halen album



Jasper.
14 januari 2012, 11:27
Het nieuwe Van Halen album, A Different kind of truth komt naar verwachting 6 feb. uit! Weer met David Lee Roth, mijn favo Van Halen zanger :)

Er is inmiddels een single uit:

http://www.youtube.com/watch?v=3WfQ-hV3WtA&feature=g-all-lik&context=G2454fc3FAAAAAAAACAA

Ben eigenlijk wel heel benieuwd naar het album. Dit klinkt in ieder geval wel goed. Alleen wel zonder Michael Anthony's vocals. Dat is wel weer erg jammer.

arjanb01
14 januari 2012, 11:45
Had de clip al gehoord, leuke plaat, geen top, maar acceptabel. We gaan het zin of er van die snijdende Eddie riffs op de plaat te horen zijn, ben wel benieuwd.
En hopen dat Eddie clean blijft en zijn niveau haalt, want dat was de laatste jaren op zijn zachtst gezegd grillig...

MusicManMaestro
14 januari 2012, 12:17
De nieuwe single doet mij niet zoveel en is zelfs een beetje saai maar ik zal de nieuwe cd zeker kopen in de hoop dat de rest een stuk beter is.

FrankC
14 januari 2012, 12:23
Komen ze nog naar Nederland in dit jaar?

Mitch
14 januari 2012, 12:32
Eddie had geen zin om zich te onderwerpen aan de stylist of zo? Niet lullig bedoeld, maar het ziet er niet uit zo op de clip. Refreintje is niet zo sterk, rest is wel lekker.

Jasper.
14 januari 2012, 13:01
Tsja, ik moet ook toegeven dat het niet hun sterkste nummer is. Erg radio-vriendelijk. Ik hoop dat het album nog wat meer pit heeft.
Ik vind de sound van Eddie dan wel weer erg lekker.
Ik hoop dat het album op vinyl komt. Ik heb mezelf al een tijdje geleden voorgenomen dat ik alle DLR albums op vinyl wil :p

apekop
14 januari 2012, 16:26
Had Michael Anthony geen zin meer?
voegt niet echt veel toe aan het VH repertoire dit nummer. Het is ook zelden dat dit soort reünies geniale dingen of albums opleveren.

Jasper.
14 januari 2012, 16:31
Had Michael Anthony geen zin meer?


Nee die is eruit geknikkerd. Hij moest plaats maken voor Eddie's zoon.

apekop
14 januari 2012, 16:32
is dat de reden dat hij eruit is geknikkerd of speelden er andere zaken?

rpl
15 januari 2012, 00:19
Nee die is eruit geknikkerd. Hij moest plaats maken voor Eddie's zoon.

Je bedoelt "FATSO" :hide:

showband
15 januari 2012, 17:53
ik dacht dat Sammy Hagar en Michael Anthony Chickenfoot hadden opgericht met Joe Satriani en Red Hot Chili Peppers drummer Chad Smith.

dan heb je een mooie aanleiding om de goede zanger weer bij VH te zetten. En een bassist voor zo een band lukt altijd wel.

chickenfoot

http://www.youtube.com/watch?v=KKkxxLEBwBo

chickenfoot is gewoon een kopie van bad hairday rockers twisted sister qua sound.

http://www.youtube.com/watch?v=ThOXlmVbQGs

Basvarken
15 januari 2012, 19:57
Dat nieuwe VH nummer is oude wijn in nieuwe zakken.


http://www.youtube.com/watch?v=az-LobV87Vo


Het getuigt toch wel van creatieve bloedarmoede als je een afgekeurd nummer van dertig jaar oud nodig hebt om weer wat van je te laten horen...

Teleurstellende comeback.

Ik hoop van ganser harte dat het nieuwe album weer wat van de fantastische oude VH mk1 kan doen herleven. Maar eerlijk gezegd heb ik de moed al een tijdje opgegeven...

Orgasmocaster
23 januari 2012, 17:47
boeee!! ik heb zojuist besloten om dit jaar de VH show over te slaan! :(
ik heb zojuist geprobeerd om tickets in de presale te kopen, maar 90$ voor de bloedneus plaatsen !!!???? en de beste plaats (20 minuten in de sale) na alle fucking scalpers, zijn helemaal achter in de eerste ring voor 165$

ik wil best wel 165$ betalen, maar dan moet ik wel rechts voorin bij eddie op schoot zitten!

TimoSomers
2 februari 2012, 19:08
Hij is lekker eej!!!!

Hij is al gelekt op youtube.

Ik vond de single niet zo veelbelovend, maar het hele album is te gek!!!

RoelSmoel
3 februari 2012, 22:32
Vanmiddag maar even aan mijn favorieten toegevoegd in Spotify na het hele album geluisterd te hebben..
Te gek!

Thiez
4 februari 2012, 12:11
De cd is inderdaad veel vetter dan wat het nummer tattoo doet vermoeden!!!

Jasper.
4 februari 2012, 14:50
Wij hebben hier geen platenwinkel in het dorp :(
Ik download hem eerst wel om te proberen, en als hij inderdaad zo vet is, koop ik hem. Ik hoop op vinyl

Jasper.
4 februari 2012, 16:46
Wow, deze gaat zeker komen! Lekkere old-school Van Halen. Ben blij dat DLR terug is. En na het nummer Tattoo knal de plaat erg lekker.

Basvarken
7 februari 2012, 13:17
Vanochtend op YouTube wat tracks gehoord van het nieuwe VH album.
En daar werd ik toch wel weer blij van. :rockon:
Onbegrijpelijk waarom ze zo'n ondermaatse remake (Tattoo) als eerste naar buiten hebben gebracht als opmaat voor dit album. Terwijl er nummers genoeg op staan die stukken beter zijn.

Jasper.
7 februari 2012, 18:15
Ik denk omdat ze hierdoor wel weer enorm in de publiciteit zijn gekomen en iedereen hierdoor toch wel erg nieuwsgierig werd. Negatieve aandacht is ook aandacht.