PDA

View Full Version : Nog meer slecht nieuws voor de Limburgers onder ons?!



oliver538
3 juni 2003, 17:50
Ik was vanmiddag ff in Heerlen, dus ik wilde meteen gaan kijken of de nieuwe guitarshop van Arons al geopend was. In plaats van een splinternieuwe gitaarzaak keek ik tegen 2 gesloten deuren aan! De nieuwe guitarshop was nog niet open, en de 'normale' Aronszaak bleek eveneens dicht. Reden: Guus Arons is overleden! Aan de deur hing een briefje dat de zaak de komende tijd gesloten is. Zal me benieuwen hoe dat gaat aflopen...

Pete Townshend
3 juni 2003, 18:19
Ja, ik las de overlijdensadvertentie vanmorgen in de krant. 52, ook geen leeftijd hè :-(

Wilson
3 juni 2003, 18:28
mischien dat die gast die nu failliet is de zaak kan gaan runnen??

Ic3gl0vE
3 juni 2003, 18:46
als je een zaak goed runt gaat 'ie niet failliet... laat ze maar een ander zoeken

lullig voor die man z'n familie trouwens... 52 is wel erg jong

bassopotmus
4 juni 2003, 12:38
aaah man! Ik vond het al vreemd dat het dicht was, naja word worden dan maar weer tripjes naar koln.

rancor36
4 juni 2003, 23:37
Damn arons overleden dat is echt jammer de man was altijd aardig nee 52 dat is echt geen leeftijd jammer

Ic3gl0vE
5 juni 2003, 12:47
Damn, Arons overleden! Dat is echt jammer; de man was altijd aardig. Nee, 52, dat is echt geen leeftijd. Jammer


Ik heb je post maar even herschreven; je hebt niet voor niets interpunctie knoppen op je toetsenbord!

gitaargerben
6 juni 2003, 16:03
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAWHAHAHAH

john.3001
6 juni 2003, 16:19
Ik was vanmiddag ff in Heerlen, dus ik wilde meteen gaan kijken of de nieuwe guitarshop van Arons al geopend was. In plaats van een splinternieuwe gitaarzaak keek ik tegen 2 gesloten deuren aan! De nieuwe guitarshop was nog niet open, en de 'normale' Aronszaak bleek eveneens dicht. Reden: Guus Arons is overleden! Aan de deur hing een briefje dat de zaak de komende tijd gesloten is. Zal me benieuwen hoe dat gaat aflopen...

Dude, are you serious???

Ik bedoel, die Guus Arons was altijd heel aardig en daar hoor je mij niets slechts over zeggen, maar belangrijker vind ik dat die verbouwing maar blijft worden uitgesteld...

Op de nieuwe locatie (honderd meter verderop, waar eerst een fietsenzaak was) zag ik laatst een bord / poster (?) staan / hangen (?);

'Opening gitaarzaak: MEDIO APRIL'

En dan te bedenken dat ik na de vakantie een grote (althans; voor mij) aankoop wil gaan doen bij Arons...

?echo
6 juni 2003, 22:01
Arons was vandaag begraven, ik herdenk em

Daywalker
9 juni 2003, 08:51
Guus Arons is overleden! Aan de deur hing een briefje dat de zaak de komende tijd gesloten is. Zal me benieuwen hoe dat gaat aflopen...

A.s. dinsdag staat het A-team er weer zie: http://www.arons.com/